(Prolog) Poglavlje 1.

134 9 2
                                    

PROLOG

Dear Annie,"What" and "If" are two words non-threatening as word can be.But put them together side-by-side and they have the power to haunt you for the rest of your life: What if? What if? What if? I don't know how your story ended but if what you felt then was true love,why wouldn't it be true now? You need only the courage to follow your heart.I don't know what a like Juliet's feels-like-love to leave loved ones for,love to cross oceans for but I'd like to believe if I ever were to feel it,that I will have the courage to seize it. And ,Anne, if you didn't I hope one day that you will.All my love,Juliet. {Tek na kraju priče, zadnjem djelu ču vam napisati prijevod ovog pisma.}

" I am madly, truly, deply, passionately in love with you."

POGLAVLJE 1.

"Dobar da.Ja sam Katharine 0'Nell.Istražujem o pravoj ljubavi.Zanima me gdje li ste bili 1946. godine.Dana 20.3." Kažem na telefon dok stojim bas na istom mjestu gdje se dogodio čaroban poljubac dvoje mladih ljudi sa slike.
"1946. godine. A ne sićam se.Vjerojatno još uvijek u Njemačkoj," kaže mi stariji hrapavi glas.
"Znači niste bili u New Yorku te godine?" Upitam ga ponovno te već prekrižim njegovo ime i telefonski broj.
"Ne nisam bio." kaže muškarac.
" U redu onda.Ništa hvala vam na pomoći. " Kažem te poklopim te već za manje od dvije minute zovem drugog Richarda.
"Dobar dan. Ja sam Katharine .Istražujem o pravoj ljubavi.Zanima me gdje ste bili 1946 godine.Dana 20.3." Upitam ga te čekam nekoliko minuta dok muškarac progovara.
"Hm. New Yorku." Kaže.
"Odlično. Da li ste možda vidjeli jedan poljubac gdje je slikan nasred glavne ulice?" Upitam ga te on opet suti nekoliko minuta.
"Da,Da.Sječam se."Kaže
"Da li je to bio namještani poljubac ili spontai?" Upitam ga.
"Spontani."Progovara odmah.
"Jeste li sigurni?" Upitam ga dok več sad ne stojim na mjestu gdje je slika nastala več se krečem prema svojem radnom mjestu.
"Da siguran dam. " kaže starac.
"Hvala vam najljepše.Mnogo ste mi pomogli.Još jednom hvala vam najljepša." Kažem.
"Ma ništa."
"Hvala i doviđenja. " kažem
"Doviđenja." kaže te ja poklopim.
I ovo smo riješili.U zadnje vrijeme ide mi mnogo bolje.Brzo pronađem tu pravu ljubav i sve,ali ne znam zašto još uvijek sam asistentica urednika. Nije da se žalim ili takvo što ali voljela bih rađe pisati priče ipak je to on što ja želim raditi.Što volim.
12:35 Bilo bi bolje da pžurim.

~~~

"Uvijek mogu računati na tebe Katharine.Znaš to.Koliko god kratki rok ja tebi dao,ti izvršiš svoj posao." Kaže šef nasuprot mene dok ja sjedim na stolici pored njega te konačno sakupljam hrabrost.
"Hvala vam." kažem te nadodam " Mogu li vas nešto upitati?" Upitam šefa.
"Da,Naravno Katharine." Kaže šef
"Kad ću ja napokon moći raditi kao sisateljica.Mislim nemojte se uvrijediti,volim ja taj dio posla ali obožavam pisati i završila sam fakultet za to i voljela bih znati.." kažem
"Oh Katharine.Znam da želiš ali ja nebih htio izgubiti tako dobru i vrijednu istražiteljicu. " Kaže šef te sve moje želje da ću možda danas biti unaprijeđena pale su u vodu.
"Oh." Ispustim samo te se ustanem sa stolice te krenem prema svojoj kancelariji.


->Evo to je neka moja verzija 'Letters to Juliet'. Gledala sam film i iskreno jedan mi je od dražih.I htjela sam promjeniti neke stvari,stvoriti sliku i popraviti taj neki odnos i zakomplicirati stvari. Pa evo da podjelim svoju mastu sa vama.
Znači priča če biti nalik filmu "Letters to Juliet" ali bit će iznimka,dodanih djelova i svega tako da. Evo ako niste pogledali film pogledajte ga.
Znam da vam je sada sve to veoma čudno pošto neče biti nikakvog ubistva ili ne znam šta.Bit će ovo moja prva prava,potpuno,luda ljubavna priča <3 
-Oprostite na pogreskama ako ih ima a zasigurno ih ima. <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Letters To Juliet.  /h.s./Where stories live. Discover now