Marcel nam vsem vzdycky pripadal trochu fruity, pokazdy jsme o tom premysleli, snazili se mit dukaz ze to tak opravdu je, na tom preci neni nic spatneho byt gay.
" NECHTE MEHO MANZELA BYT"
otevrela jsem si screenshot od Tiny, o muj boze, ze by jsme konecne meli dukaz?
"on to tak nemyslel, on je vyhuleny, on muze""já budu bojovat!"
bojuj Marceli. Tina prekvapena z toho co se prave dozvedela mi spamovala chat, byl to prijemny pocit vedet ze jsme se nemylili, ale stejne jsme to jeste nechali byt a jen pozorovali co bude dal.
druhy den jsme si psali ve skupine mFOOK1NA, nic moc zajimaveho nez se pridal Tomas. debatovali jsme jenom o skole ale potom zacal Marcek se svymi gay recmi a tomas se neocekavane pridal.
"muj tata by me vyhodil z domu kdybych byl gay, proto zacnu chodit s muzem"
precetla jsem to,opravdu? s kym? vazne? myslis to smrtelne vazne? ihned jsem si vpomenula na Tomasovu hlsovku
"Ty pico Marceli, vole chybis mi..."
s potom to zacalo zapadat do sebe, Tomas se choval v Marcelovi pritomnosti jinak, dost jinak. Zacali se v chatu bavit o jejich vztahu, prede vsemi. Jakoby se uz nebali prede vsemi rict "jsme gayove a chodime spolu" prala jsem jim to."chceme se vzit ale v Cr je to zakazne.."
napsal Marcel. je to docela smutne ale treba az budou starsi tak to bude povoleny.,-,-,-,-,-,-,-,-,
vsichni jsme byli stastni ze se Marcel a Tomas priznali a nerikalo ty reci jen ze srandy aby to nebylo napadny, parkat jsem je i nachytala jak se "osahavaji" na chodbe, hned jak si vsimli ze je sleduju tak s tim prestali, meli by vedet ze je za to nikdo uz neodsuzuje, ze je jejich vztah v pohode a nikdo to neresi ve zlem, spis naopak jim to vsichni prejou, Marcel byl vzdycky fajn typek a Tomas se zacal chovat jinak potom co prestali zakryvat jejich lasku.
jejich vztah uz trval asi dva mesice a po tride se zacalo suskat ze se nejak hidne sblizuji, vic jsem ale nevedela... dokud za mnou neprisla Nat. tvarila se vystrasene ale zaroven ozarene, jakoby zjistila tajemstvi ktere vsichni chteli vedet.
" Emm tohle ti musim rict!"
vyhrkla na me. pokyvala jsem hlavou st zacne, Nat me ale zatahla za teiko a vyvedla ze tridy, sli jsme chodbou az k lavickam u telocvicny kde vetsinu casu nikdo nesedel."Videla jsem je, Marcela a Tomase!"
na to, co mi povypravela potom jsem nevedela jak reagovat, bylo fajn vedet ze se sblizuji, ale ty vsechny detaily jsem vedet nemusela, nebo spis nemela.,-,-,-,-,-,-,-,
kdyz Marcel odchazel z klucici satny po telaku, vsiml si Tomase jak sedi na lavicce a kouka do zeme, zavrel dvere a dosel k nemu. "je ti neco?" rekl a posadil se k nemu.
"ne... jen bych te rad polibil, po tak dlouhe dobe"
odpovedel mu Tomas, je pravda ze se s polibky a ostatními vecmi drzeli zpatky, porad meli ve skole homofoby a oni nechteli byt tercem posmechu ci neceho horsiho.Marcel se priblizil k Tomovi bliz a zacal ho zlehka libat, na tvar, na pusu, přesunul se na krk a pak zpet k ustum. v tom se objevila Nat, hledala je protoze zacinala hodina a oni nebyli k nalezeni, pootevrela dvere, neklepala, vsak proc by se prevlikali tak dlouho? uvidela je jak se libaji, moc dobre vedela ze by mela odejit, nechat je tam osamote a ucitelce rict ze je nenasla ale nemohla odtrhnout oci a tak stala a pozorovala dal.
Marcel se mezi polibky snazil Tomovi sundat triko, s jeho nesikovnymi rukami ale musel prestat Toma libat a proste triko z neho strhnout, Tomas se neudrzel a tise zastenal, potreboval to, on chtel Marcela a Marcel chtel jeho. Nemohli cekat, ted byla ta chvile.
roztrhle tricko lezelo na zemi a Marcel se opet vratil k Tomasovim ustum, potom se vrhnul na krk, a pak na jeho hrud, Nat to cele sledovala z povzdali dveri. Tomasovi steny zacali byt hlasitejsi a tak ho Marcel utisil, sundal si kalhoty, nebyla jina moznost jak ho utisit, i kdyz ted nebyl ticho ani on sam, bylo to neco noveho, jeste nikdy mu tohle nikdo nedelal, zvlast ne nekdo, do koho byl tak moc zamilovany.
Nat se koukla na hodinky, uz je tu moc dlouho. Kdyby ji sel nekdo hledat a nasel by ji tu takhle, sleodvat v oanskych satnach Marcela a Tomase jak delaji veci ktere by se ve skole delat nemeli by asi nebylo moc dobre, nemela by z toho problem, to nejspise ne ale asi by se s nema dvouma uz nikdy nebavila. rozhodla se zakrocit, opatrne vysla ze dveri a zavrela je. pocitala do deseti a potom zaklepala. nikdo se ale neozval, zaklepala znova, zase nic. Bylo to zvlastni, co kdyby tam ted vesla? co by videla?
nemela ale na vyber, bud by se vratila s tim ze je nenasla a nebo ted oujde dovnitr a rekne jim at jdou. zatukala potreti ale nic se nedeli, vesla dovnitr, napjata co se bude dit. nad jeji stesti se hosi presunuli mnohem rychleji nez cekala, ted uz byli oba nazi, lezeli na sobe na zemi, nevnimali ji, jenom sebe, jejich naha tela jak jsou na sobe, jak se jejich partie dotykaji a jak se libaji. Nat tam stala, cekala, nevedela co ma delat, ma je zastavit?
chtela neco udelat ale byla jako socha, koukala na ne, jak si uzivaji, vubec nemeli tuseni ze je nekdo sledoval, ze je nekdo sleduje a uz vubec ne ze prave ted stoji pred nimi.
"..kluci"
vyslovila Nat, hlas se ji klepal.
Marcel se vydesene otocil, zakryl sve telo rukama, Tomas udelal to same.
"uh no, hhh"
Tomas nevedel co ma rikat. ani Marcel, ani Nat."budu cekat venku, u- ucitelka vas hledala"
rekla a s nejistotou odesla ze dveri" stydela se, ze je sledovala, ze tam stala a musela je upozornit ale oni se asi stydeli taky, a to mnohem vice. po trech minutach se otevreli dvere, obs chlapci vysli s ocima sklopenyma do zeme.,-,-,-,-,-,-,
"pani ucitelko nasla jsem je, zasekli se dvere... a oni tam... uvizli, jo"
rekla Nat kdyz se omlouvala ucitelce." a dal to vis, proto se celou hodinu tak tvarili, nic nerikali a td."
fakt jsem vubec nemohla pobrat to co mi ted rekla, ani to ze sedime par metru od saten. nic. je to normalni vec, sex, rozmnozovaci proces ale kdyz se to dozvite takhle, o vasich dvou pratelich, zacnete o tom premyslet co vsichni museli delat, vasi rodice, ucitele, vsichni co maji dite, i ti co dite nemaji, napriklad Marcel a Tomas.
" musela jsem to nekomu rict, promin ja vubec nevim co mam delat, mam se s nimi bavit nebo?"
zeptala se zoufale Nat. uprimne nevim co bych ji mela poradit, nikdy se mi takova vec nestala, nikdy jsem ani s zadnou osobou nic nedelala."tak to nemam tuseni, asi tomu dej volny prubeh?"
odpovedela jsem, zazvonilo a tak jsem se vydali zpet do tridy, moje oci se hned upoutali na Tomase a Marcela, nemyslela jsem si o nic nic spatneho, je to nromalni vec, spis jsem rada ze jim to klape, ze jejcih vztah funguje i kdyz to na uolnem zacatku byk v podstate vtip. My s Natkou jsme to vedeli celou dobu, i Tina, oba jsou sus, fruity a to na nich mame radi.konec, pokud tohle ctes tal ses dobrej, dalo mi to fusku napsat, doufam ze timhle nerozpoutam nejakou valku, je to jen vymysleny pribeh, neni oravdivy, Marcel je mozna gay ( na tom neni nic soatneho) ale Tomas asi neni, nechodi spolu a jejich vztah se realne odehral jen jako vtip. vtip je i tenhle pribeh, prosim nebufte nastvani (:
Emm.