In zijn huis.

349 7 9
                                    

Gogy pov:
Het was heel erg vroeg en Gogy deed zijn diarree kleurige ogen open.
Hij werdt wakker in Dreams armen. Hij sprong uit zijn armen van de schok en riep "JEZUS MINEETJE POTVERDORRIE DRIEDUBBEL KIENEETJE!!?"
Dream deed rustig zijn ogen open "doe is rustig graftak.." zei hij met een krakende stem.
"O-o-o-oh.. sorry" zei Gogy met een verdrietig gezicht, want hij had Dream wakker gemaakt en dat was niet de bedoeling..

(Gevoelig kut kind)

Dream stond op en knuffelde de kleine mannetje.
"Laten we ontbijten" zei Dream met een lach "O-oke.." zei Gogy en beide liepen naar de keuken om te eten.
Gogy en Dream hadden een fijn praatje en het was heel erg gezellig.

Toen hun allebij klaar waren met ontbijt, gingen hun tandenpoetsen.
Allebij wouden kleding aan doen, maar alles was te groot voor Gogy, dus hij liep naar Dream met een oversized shirt en broek.

Dream bloosde en dacht "Wow.. hij is zo schattig en hij ruikt naar mij"
Gogy keek meet een verwarrend gezicht "En nu?" Zei hij..
Dream liep naar de verwende hoer en duwde Gogy tegen de muur aan "Dat is heel erg gevaarlijk voor mijn hart" zei hij zachtjes.
Allebij bloosde en Gogy duwde hem van hem af "N-n-niet doen.." zei hij met een verrotte tomatenpuree hoofd.
Dream lachte en hij gaf paar oude kleding wat hem niet meer paste.

Toen de brunnetje klaar was keek hij naar de teletubbie schilderij en vroeg "Waarom heb jij een teletubbie schilderij?" Dream keek ook meteen naar de schilderij en zei met een overdreven stem "Mijn beste vriend gaf dat aan mij.. maar hij moest helaas weg. Ik heb hem ongeveer 1 jaar niet meer gezien.." Gogy keek met een verdrietig gezicht "Het spijt me.." zei hij.
Dream keek naar Gogy en zei "geeft niets joh!" beide keken nog heel effe naar de schilderij en hun liepen naar beneden.

--

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 25, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

In de Albert Hijen.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu