En kısa dilencilik

53 4 0
                                    

Cem Merve den parayı alıp sadece onummuş gibi davranıyordu.
Merve:Cem verirmisin parayı sen kaybedersin.
Cem:Vermicem vermicem benim değilmi vermicem kuruyup gitsede vermicem ı ı vermicem.Merve parayı zar zor almayı başarmıştı.Ama şimdide kardeşinin zalim elleri aaa zalim ellerimi dedim pardon zalim boğazı yüzünden ekmekleri kalmamıştı.Merve:Gel dilenciliğe dönüyoruz fakat bu sefer 2 tle toplayacağız sen varsın ya ne olur ne olmaz. 4 dakikada işleri bitmişti bile!.Merve buna *En kısa dilencilik* adını vermişti.Ardından Cem kendi hayatının işlemini bulmuştu:Sonunda buldum Ainstain oldum,2+1=3!!!!!!
Merve içinen:Aman ne büyük işlem Cem hıhıhı!:-) Diyordu.
Her neyse biz hikâyeye dönelim.Cem ile Merve bakkala kadar koşu yarışı yapmaya karar verdiler.Sonra yarışın başlamasına 3 saniye kala Sarp:MERVE V.S CEM hey adın Cem di değilmi?
Cem:Evet.Merve:Selam Sarp.
Sarp ı annesi Gönül Hanım çağırmaya başlamıştı.
Sarp:İşim çıktı görüşurüz bu arada geçen gün için özür dilerim selam bile veremedim ama nedenini sonra açıklarım.
Merve Sarp ın telefon numarasını isteyememişti.
Cem:Vaaaay havada aşk kokusu var ablaaaa hıhıhı.
Merve:Aaaa Jale mi o?
Cem:Jale mi hani nerede nerede gördün lütfen söğle!..
Merve:Hıhıhı kim aşıkmış Cem?
Cem:Sadece seni test ediyordum
Merve:Evet evet kesin!hıhıhı.
DEVAM EDECEK...

Dilenci çocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin