gizemli sihir Twilightnin kanatlari

56 2 2
                                    

Twilight:Rarity neler oluyor burada?
RARI:bilmiyorum twilight. Elimi kaldirsam simsek cakiyor, kafami cevirsem yagmur yagiyor!hele sevimli isaretimin ne anlama geldigini hic anlamadim.
Twilight, raritynin sevimli isaretine baktiginda rainbow dashin isaretini gorur.
Twi:gel spike, hemen rainbowu bulmaliyiz.o, bu isi cozer.
Rainbow dashin evine geldiklerinde sorunun daha da buyuk oldugunu anlarlar.
Sevimli hayvanciklar evde her yeri dagitmislardi ve rainbow onlara bir turlu sozunu dinletemiyordu.Rainbowun sevimli isareti fluttershyinki ile degismisti.
Hemen fluttershydan yardim istemeye giderler ama fluttershyin durumu da cok farkli degildi.ponyvilledekileri guldurmeye calisiyordu ama guldurmek ne kelime ponyleri daha da kizdiriyordu!
Spike:neler oluyor twilight?
Twi:spike, ben bir hata yaptim.butun bu olanlar benim sucum, biran once duzeltmezsem en yakin arkadaslarimi kaybedecegim.
Kosarak altin mese kutuphanesine giderler.twilight bir taraftan da spikea bir gece once gordugu ruyayi anlatir.
Ruyasinda prences celestia, daha once yazilmaya baslanan ama tamamlanmamis bir sihir kitabini twilightdan tamamlamasini ister. Bu kitapta kelimelerin yeri degismis ve yapilmasi gereken tek sey kelimeleri dogru yerlerine koyarak sihri ve dolayisiyla kitabi bitirmek. Twilight ruyasinda bu yer degistirme isinin cok da onemli olmadigini, bir sihri etkileyemeyecegini düşünmüştü. Ama simdi arkadaslarinin yetenekleri degistiginde ortaligin nasil da karisabilecegini gormus oldu!
Cok uzgundu ama biran once buna bir cozum bulmaliydi.
Aklina bir fikir geldi. Her arkadasina, birbirine yardim etmek icin, kendi gercek kisilikleriyle uygun gorevler vererek sevimli isaretlerin gercek sahiplerine kavusmasini saglayacakti. Fluttershy ile başladılar. Rainbowdashi corba kazanina koyan kizgin kalabaliga, yumusacik sesiyle dostca yaklasan Fluttershy hayvanlari sakinlestirmeyi basardi ve sevimli isaretine kavustu.Rainbow dash, hava durumuyla basi dertte olan Raritynin yardimina kostu. Gokyuzundeki bulutlari dagitan Rainbowda gunesin acmasiyla birlikte sevimli isaretine kavustu.
Rarity, elbise dikmeye calisan ama yuzune gozune bulastiran apple jacke yardim etti. Apple jack, ciftlikte elma toplamaya çalışan, kirilan citleri tamir etmeye cabalayan pinkie piein yardimina kostu.
Pinkie pie, kizgin ponyleri eglendirmeyi cok iyi biliyordu. Boylece bes arkadasin hepsi gercek yeteneklerini gostererek isaretlerine kavusmus oldular.
Twilight sihir kitabini eline alir ve prences Celestianin ondan tamamlamasini istedigi bolumu tamamlayarak noktayi koyar! Tam bu sirada kitaptan isiklar cikar ve Twilightı sararak onu havaya kaldirir. Twilight neler oldugunu anlamaya calisirken yanina Prences Celestia geldi.
Prences Celestia;Tebrikler Twilight. Basaragindan emindim. Bu senin son sinavindi. Arkadasligin ne kadar güçlü bir sihir oldugunu herkese kanitlamis oldun. Artik prences ünvanını alabilirsin.
Twi:Prences mi???
Twilight artik bir prencesti ve her prences gibi onun da kanatları vardı!
Prences Celestia: Buraya hepiniz, benim en sadik öğrencim Twilightin ödüllendirilmesine tanik olmak icin geldiniz. Twilight cok sira disi bir pony. Herkese yardim eden, sorunları cozmek için var gücüyle calisan, dürüst, Sadık, arkadas canlisi pony. Simdi hak ettigi tacını sizlerin huzurunda alacak.
Bütün ponyler Canterlotta Twilightın taç giyme törenine katıldılar. Tören muhteşemdi.
Twilight: Çok kısa bir sure once öğretmenim, mentorum Prences Celestia, beni ponyville arkadaslık üzerine çalışmam icin gönderdi. O zamanlar arkadasligin bu kadar önemli olduğunu anlamamistim. Ama bugün hep beraber yaşadığımız olaylardan sonra aslinda en onemli olan degerin arkadaslik olduğunu anladık. Birbirimizi her zaman sevmeli, birbirimize yardım etmeli ve hep destek olmalıyız. Çünkü arkadaşlık dünyadaki tek gercek güçtür.
Mane 4; Seni seviyoruz twilight
Rainbow dash birsey dememis
Twilight;Rainbow dash sende arkadasligi seviyor Musun?
RD:Evett! Prences Twilight


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gizemli sihir  twilightnin kanatlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin