1.BÖLÜM 'TANIŞMA'

132 8 4
                                    

''GÖKBAY KOLEJİ''

Bahçedeki yerimizde otururken gözlerimi ayırmadan ona bakıyordum 'YAĞIZ'IMA'. Sonra Oğuz'un sesiyle irkildim.

''Hira hanım nereye daldınız yine böyle?''

''Dalga geçme Oğuz yaa'' diyerek koluna yumruk attım. Selen söze girdi:

''Eee gençler bugün ne yapıyoruz?'' Yağız:

''Ben her zamanki gibi akşama bizim bardayım.'' Oğuz:

''Yine kızlar ve alkol diyosun yani?'' Bunu duymamla moralim bozulmuştu. Yağız güldü. Oğuz bana döndü ve ''Sen ne yapıyorsun Hira?'' moralim bozuktu ve onlarla takılamazdım.

''Okul çıkışı eve gidip spor salonuna dönücem.''

''Moralin bozuk ve sen havuza koşucaksın yani''

''Ne alakası var?''

''Yapma Hira seni çocuklğumdan beri tanıyorum. Sen ne zaman canın sıkılsa, moralin bozulsa soluğu havuzun başında alırsın'' Yağız söze atıldı

''Hira bir şey mi var?''

''Hayır yok'' keşke diyebiseydim beni gör artık diye...Haykıra bilseydim sana sevdiğimi...

                                                                      * * *

Korumaların kapıyı açmasıyla arabayı bahçeye sokup hızlıca indim. Ben daha zile basmadan Pamuğum kapıyı açıp sarılmıştı bile. Pamuğum yani Fatma teyze annemin ölümünden sonra ikinci annem gibi olmuştu. 

''Nerede kaldın deli kız?'' diyip sırtıma vurdu. Küçüklüğümden beri bunu yapıyordu.

''Aç mısın kızım?''

''Yok Pamuğum şimdi çıkıcam zaten. Babama söylersin''diyip yanağını öpüp odama yöneldim. Yüzeceğim için dolabımdan bikinimi çıkarıp çantama koydum  Üstümü değiştirdim ve saçlarımı at kuyruğu yapıp odadan çıktım. Aşağı indiğimde şöföre diğer arabayı getirmesini söyledim. arabayı beklerken telefonum çaldı. Arayan Selen'di.

''Çıktın mı?'' 

''Çıkmak üzereyim''

''Tamam bende geliyorum'' diyip kapattı.Gelen arabaya bindikten sonra müziği son ses açıp gaza bastım. Çalan şarkı bile bana onu hatırlatıyordu. Kahretsin yine O'nu, Yağız'ın gözlerini düşünüyordum.

                                                                    * * *

Spor salonunun önüne geldiğimde otoparka yöneldim, boş bir yer görünce park ettim ve çantamı alarak arabadan indim. Benim inmemle korna seslerini duymam bir olmuştıu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYA ANLAŞMASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin