Bölüm 1..

700 31 30
                                    

Merhaba ben Hazal. Hazal Öz. Hayatım çok farklı değil.Yalnızca iki arkadaşım var.Nedense arkadaş edinmeyi sevmem.Biri Batu diğeri Derin.Küçüklükten beri arkadaşız.Şuan 17 yaşındayım.Batu her zaman bize yol gösterici olmuştur.Aynı yaşta olmamıza rağmen abim gibi.Herşeyden korumuştur beni.Hepimiz aynı lisedeyiz.Yarın okul var.Okul nefretim.Okulda hiç bir zaman sevilen biri olmadım. Okulda Derin ile tek takılırım.Benim akisine Batu ve Derin'in çevreleri var.Okulda zaten tek yemek yemek için sınıftan dışarı çıkarım.Bugün yarıyıl tatilinin son günü.Acaba yarın yeni kişiler gelir mi? Genellikle gelmezler ama yarıyılda en az 2 kişi geliyor. Yarın için duşa girdim.Hızlıca duştan çıkıp eşyalarımı hazırladım.Tatilin bitmesine 12 saat kalmıştı.Yarın için hazırdım.Bu 12 saatti kesinlikle dizi izleyerek veya uyuyarak geçirecektim.Annemin yanına gidip

"Annelerin sultanı napıyorsun?"

"Kızım son hazırlıklarını yaptın mı?"

"Yaptım anne"

"Tamam kızım.Derin bugün gelicek mi?"

"Yok anne."

diyip odama çıktım.Tam baş belası bir kardeşim vardı.Yine gıcıklığını gösterip izin almadan odama girmişti.Nasıl anladım? Dolabım açık ve tüm eşyalarım yerdeydi.Acaba ne aldı? Neyse yerine koyar tekrar.Yarın bela bi gün olacaktı.Şimdi tek yapmak istediğim uyumaktı.Yatağıma geçip kulaklıklarımı takıp hayal kurdum.
-----------
Uyandığımda saat 17:18 di şansa bak ya.Kalktığımda banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.Rüyamda ne gördüğümü unutmuştum ama güzeldi.Telefonumu elime alınca gözlerim fal taşı gibi açıldı 15 cevapsız arama nasıl olurdu? Tabiki hepsi Batu ve Derindi ama onlarda bu kadar çok aramazdı.Kesin önemli bişey oldu.Derin'i aradım.
" Alo. Derin ne oldu? "

" Kızım yarın okul var.Bugün son gün Batu,sen,ben bişiler yapıcaktık ama sen telefonu açmayınca merak ettik."

"Çok düşüncelisiniz.Aklınıza gelmedi mi uyumam? Beni az çok tanıyorsunuz.Neyse kapat çok yazıyo"

Derine konuşma fırsadı vermeden telefonu kapattım.
Yarın olmak zorundamıydı.İçeride bağırma sesleri geliyordu.Annem ve Ege'nin sesleri.Ege kesin yine bi mallık yapmıştı.Of bu çocuk kesin evlatlık.Bağ falan olamaz yani.Herneyse banane ya ne bok yiyolarsa yesinler.Dolabımın önüne geçip siyah bir pantolon beyaz kazak giydim.Üzerime montumu alıp evden dışarı çıktım.Derin'in evinin önüne gelince kapıyı kırarcasına dövdüm.Annesi kesinlikle evde olmadığını biliyordum.Açan olmayınca poflayıp Batulara doğru yol aldım.Batulara gelince kapıyı çaldım.Ailesi evde olabilirdi.Kapıyı annesi açtı.
"Nasılsın hazal kızım ?"

"İyiyim teşekkürler Hale teyze sen nasılsın?"

"Bende iyiyim canım."

"Şey Batu evde mi?"

"Evde kızım odasında,sen salona geç ben Batuyu çağırıyım."

"Tamam teşekkürler Hale teyze."

diyip salona geçtim.Ben,Derin,Batu çok zengin değildik.Orta gelirli ailelerimiz vardı.Evleri bizimki gibiydi.Çok büyük değildi.Salona geçince ardından Batu geldi.
"oooo prenses.Telefonlarımızı açmayan kız beni görmeye mi geldi?"

"Ya Batu uyumuşum.Eee napıyorsun?"

"Hiç zıbarıyordum.Sen geldin."

"Derin'i gördün mü?"

"En son Gamzelere gidicekti"

Batu ne zaman Gamze dese gözleri parlıyordu.Kesin Gamzeyi seviyordu.Gamze sevilecek bir kız değildi.Gamzeyi hiç sevmezdim ama bunu dışarıya vurmazdım.Benim yüzümden başkaları onun hakkında kötü düşünsün istemem.Batu ile sohbet ederken Hale teyze elinde kurabiyelerle geldi.Batu kurabiyeleri görünce gözleri açıldı.Obur bu çocuk.Yemekler dışında nasıl sevgilisi olacak merak konusu.Batu ile biraz sohbet edip eve doğru yürüdüm.Yarın kesin lanetli gün olacaktı.Sınıftakiler off.Sınıf bildiğin hayvanat bahçesi.Ögretmenler..Eve varınca üstümü değişip kitap okudum.Kitap karakterleri neden gerçek değil? Saatte bakınca erken olmasına rağmen uykum gelmişti.Yarın saat 7.00 da lanet olsun ki kalkacaktım.
----------
Okullun ilk günü. 2.dönem lütfen hemen bitsin.Okul formalarımı giyindim.Banyoya gidip saçımı yaptım.Ardından çantamı alıp evden çıktım.Annem arkamdan "Kahvaltı et"diye bağırmıştı.Dinlemedim.Servis gelince her zamanki yerimi alıp müzik dinledim.Ardında yanıma Batu geldi.
"Hey hanımefendi"

KimseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin