Bölüm 3..

313 24 5
                                    

Karşımda Gamze Emre'nin koluna girmiş pis pis sırıtıyordu.Batu fazlasıyla sinirlenmişti.Batu'nun sakin olması gerekiyordu.

"Batu başka yere gidelim mi?"

"Niye gidelim ki? Merak etme sakinim.Gamze onu sevdiğimi bilmiyor.Olay çıkarmam saçma olur.Lanet olsun ya saçma falan olmaz.Ben gidip haddini bildircem bu Emre'nin ."

"Batu saçmalama.Biliyorum kankalar sakin ol demez kime dalıyoruz der ama şuan sakin olman gerekiyor.Olay çıkartsan ilk defa haksız durumuna düşersin.Hadi bi pasta daha söyle moralin yerine gelsin."

"Off Hazal. Gözümün önünde olmaları sinirimi bozuyor."

"Biliyorum Batu."

Ardından 2 tane çikolatalı pasta istedik.Bu sefer çikolataya benim de ihtiyacım vardı.Benim de sinirlerim bozulmuştu.
Tamam Batu seviyorda sinirleniyor,bana noluyordu peki?
Sanane Emre gerizekalısından istediği ile gezer tozar.Pastalar gelince hemen pastaya odaklandım.Emre'nin gülüşü kulağımda çınlıyordu.Batu da pastasını yemeğe odaklanmıştı.Batu benden önce pastasını bitirmişti.Hızlı obur.Ardından bende pastamı bitirdim.Lavaboya gitmek için ayaklandım.

"Nereye Hazal?"

"Lavaboya gitcem.Kimseye bulaşmadan otur."

"Tamam anne."

Ardından kıkırdayıp ilerledim.Lavaboda elimi yıkayıp makyajımı tazeledim.Arkamı döndüğümde Gamze ile karşılaştım.Gamze'nin yüzündeki makyaj ile duvar boyanır yani.İçimden sürtük diye geçirdim.
Gamze aniden "anlamadım" dedi.İçimdekileri kesin yine yanlışıkla dışarıya vurmuştum.Ardından cevap vermeden kapıya ilerledim.Gamze hızla yanıma gelip;

"Sen kime sürtük diyorsun.Kızım gebertirim seni."

"Çekil önümden.Öyle olmasan öyle demem."

Gamze birden saçımı hızlıca çekti.Ben neye uğradığımı şaşırmıştım.Ardından eli saçımdan çıkınca bende tokatı yapıştırdım."Sürtük" diye tekrarlayıp lavabodan çıktım.Gamzeye en son baktığımda eli yanağında "sen görürsün"diyordu.Masaya tekrar oturduğumda Batu telefonu ile oynuyordu.Ben görünce telefonu kapatıp cebine koydu.

"Nerde kaldın?Lavaboya düştün sandım bi ara.Kızlar tuvaleti olmasa yanına gelicektim."

"Gamze ile kavga ettim."

Batu bunu dememi beklemoyordu.Gözleri açıldı.

"Neden?"

"Haketti."

"Nedenini soruyorum Hazal.Hak edip etmemesini değil."
Batu bunu söylerken sesini yükseltmişti.Batu bana çok zor bağırırdı.
Ben de olanları anlattım.

Batu;
"Hazal ne diye böyle bir şey diyorsun?Gamze sürtük falan değil."
Batu beni savunacağına Gamzeyi savunuyordu.Bugün ne iğrenç bir gün böyle.

"Öyle olmasa öyle demezdim.Batu şuan Gamzeyi savunuyorsun."

"Ben kimseyi savunmuyorum.Hazal çok değişiyorsun artık tanıyamıyorum seni."

"Tamam Batu haklısın Gamze iyilik meleği.Ben hep haksızım zaten.Hatta şimdi bana sen Gamzeden daha sürtüksün de tam olsun."

"Hazal.Yeter artık.Gamzeyi seviyorum sende bunu biliyorsun.Ardından yanıma gelip sevdiğim kıza sürtük diyorsun."
Ses tonunu yükselterek söylemişti.

"Batu gerçekleri söyledim.Asıl artık ben seni tanıyamıyorum.Sen bana asla bağırmazdın.Gamze yüzünden bana bağırıyorsun.Beni azarlıyorsun."

KimseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin