Bc:n keikka

54 5 0
                                    

Y/n pov:

Heräsin aamulla kun kuulin Saaran herättävän minua. "Mitä nyt? Mä haluun nukkuu" sanoin väsyneenä. "Etkö sä muista? Se keikka!" Saara sanoi. "Ainiin. Fuck" kirosin. "Nyt nopeasti vaatetta päälle ja aamupala nassuun" Saara hoputti. "Selvä mutsi" naurahdin. Puin päälleni mustan Bc logolla koristetun hupparin ja farkut. Laitoin pitkät vaaleat hiukseni hienolle nutturalle. Ja näin olin valmis keikalle.

Skip 30min

Saaran pov:

Olimme niin onnellisia kun pääsimme Bc:n keikalle. Me mossattiin (entiiä miten kirjoitetaan) ihan kuin viimeistä päivää. Keikka oli unohtumaton. Keikan jälkeen saatiin pojilta halit ja nimmarit.

Y/n pov:

Jäin tuijottamaan Nikon vihreitä silmiä. Ne olivat ihanat. Sen jälkeen Niko antoi minulle lapun, jossa luki "tule tänään klo 14.30 puistoon" Nyökkäsin Nikolle ja sitten minä ja Saara lähdimme. En kertonut edes Saaralle tästä. Pyysin häntä viemään minut kotiin ja niin hän vei.

Menin sovittuun aikaan puistolle jossa Niko oli jo odottamassa minua. "Moi! Mitä asiaa sulla oli?" Kysyin ihmeissäni. "Ei mitään. Halusin vaan tutustua suhun paremmin" Niko sanoi hymyillen. "Kiva" sanoin ja hymyilin takaisin. Juteltiin siinä joku 2h niitä ja näitä. Ihan kuin olisimme tunteneet toisemme jo monta vuotta. Jäin taas tuijottamaan Nikon silmiä. Ne vaan olivat niin ihanat. Hän huomasi tuijotukseni ja kysyi: "Mitä sä tuijotat?" "Sun silmiä" vastasin. "Mitä ihmeellistä niissä muka on?" Niko naurahti. "Ne vaan ovat niin kauniit" sanoin. Niko otti   niskastani kiinni ja suuteli minua. Vastasin suudelmaan, mutta vähän liian myöhään. "Anteeksi" kuulin Nikon sanovan. Hän häipyi enkä nähnyt häntä missään, vaikka etsin ja huusin hänen nimeään.

Juoksin kotiin ja sorruin lattialle itkemään. Se suudelma jotenkin tuntui oikealta. Etsin keittiöstäni puukon ja viilsin käteeni pari viiltoa. Se sattui, mutta oli ainoa keino hellittää sisäistä kipuani. Mitä jos Niko ei välittänyt minusta yhtään. Tunsin, että välitin Nikosta tosi paljon ja ehkä vähän myös tykkäsinkin. Menin vessaan etsin side tarpeet ja sidoin käteni. Sen jälkeen itkin itseni uneen.

Aamulla kuulin kun joku pimpotti ovikelloani. Menin avaamaan ja huomasin, että siellä oli Niko. "Y/n anteeksi. En olisi saanut tehdä niin. En tiedä mikä minuun meni" Niko sanoi hieman alakuloisena. Aloin itkemään. "Mikä tuli Y/n?" Niko kysyi huolestuneena "Etkö sä tykännyt siitä suudelmasta?" Kysyin itku kurkussa.

Nikon pov:

Syöksyin halaamaan häntä ja laitoin oven kiinni. Halasin häntä tosi pitkään kunnes sanoin: "Kyllä mä siitä tykkäsin" "Onks sul jotain tunteita mua kohtaan?" Y/n kysyi. "On. Mä tykkään susta" vastasin. "Mäkin susta" Y/n sanoi ja suuteli minua. Tuo tuntui ihanalta. Hänen huulet olivat ihanat ja tosi pehmeät. Ne olivat täydelliset minun huulieni kanssa. Suutelimme pitkään. Aloin pikkuhiljaa viemään häntä kohti makkaria, silti kokoajan suudellen. Kaadoin hänet sängylle ja menin hänen päälle hajareisin. Aloin tekemään hänen kaulaansa fritsua. Y/n päästi nautinnollisia ääniä. Vedin hänen paitansa pois ja saman hän teki minulle. Otin hänen rintsikat pois ja suutelin hänen rintoja. Sen jälkeen siirryin mahaan. Sitten Y/n kaatoi minut ja tuli päälleni hajareisin. Hän aloitti suutelun huuliltani, hän siirtyi rintaani ja mahaani. Hän avasi farkkuni ja riisui bokserini pois. Ja otti kalustani kiinni ja nuolaisi sen päätä. Loput saatte kuvitella itse. (Jos haluatte. Ei varmaan kannata)

Olimme ihan hikisiä. Päätimme käydä suihkussa puuhiemme jälkeen.

Y/n pov:

Suihkun jälkeen kysyin Nikolta: "Haluisiks sä olla mun poikaystävä?" "Tottakai mä haluan!" Niko vastasi iloisenpana kuin koskaan. Hän jäi minun luo yöksi

Okei täs ois toka jakso. Toivottavasti tykkäätte<33

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 29, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'm not sad I feel nothing // Niko x Y/nWhere stories live. Discover now