"Onu kullanmana izin vermeyeceğimi biliryosun David."
"Çok mızıkçısın Selina. Sadece 3 yıl ortadan kaybolacaksın.Destiny ile Max karşılaşınca geri geleceksin. Yani ne kuzenin zarar görecek ne de nişanlın ve sersem arkadaşların."
"Onlara bir daha sersem dersen seni doğduğuna pişman ederim gerizekalı."
"Selina Selina Selina. Uzatmada nereye gideğine karar ver. Yarın biletini alırım."
"Yapmazsam n'olur?"
"O yaşadığız ev varya..."
Sertçe yutkundum.
"Boom"
"Pekala yapacağım ama sadece 3 yıl gideceğim başlarına birşey gelirse..."
"Merak etme gelmez."
Selina depodan çıkar çıkmaz David'e düzenlenen suikast planı devreye girdi ve depo birden patladı. Selina ne yapacağını bilmiyordu. David ölmüştü ve Destiny ile Max'in karşılaşması için herşey hazırlanmıştı. Bu bir tesadüf değil komplonun ta kendisiydi. Selina kendi elleriyle kuzenini ateşe atmıştı. Max en yakın arkadaşıydı ve onuda elinin tersiyle kuzeninin yanına itmişti. Ve bunu David'ten başka kimse bilmiyordu. David ölmüştü. Selina planı uygulamaya bilir, karanlıklar kraliçesi ünvanıyla yoluna devam edebilir yada Destiny'nin ölümü seyredebilirdi ki bu sikik dünyada Selina'nın isteyeceği son şey olurdu bu.
Selina,Destiny ile Max'in kaderinin temeliydi. Eğer Selina birşey belli ederse ikiside ölürdü. Ve Selina ünvanını değil,herşeyini kaybederdi.
Biri Kusursuz,Biri Umutsuz.
Biri Destiny, Biri Max.Iki aptalın yolu nasıl kesişecek? Selina'nın önemi neydi bu çıkmazda? Peki geri kalan 4 arkadaş Max ve Destiny'i fark ederken,Selina özleminin ateşini nasıl bastıracaklar? Üstelik biri nişanlısı!
Kusursuz ve Umutsuz.
AŞIKLARIMIZIN KARANLIK DÜNYASINA HOŞGELDINIZ!-DemetriaHudson1989
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flawless And Hopeless
Teen FictionUmutsuz bir oğlan neden kusursuz bir kıza aşık olsun? Peki bu aşk gerçek mi? Yoksa sadece bir oyun mu? Para mı? Aşk mı? Hırs mı? Sevgi mi? Hangileri seçilecek? Kimler kazanacak,kimler kaybedecek. Kusursuz Ve Umutsuz.