rosetorosso ^^
Umarım beğenirsin ^^
Kapağı 5 gün boyunca kullanmak zorunludur!
Açıklama kısmına kapak tasarım 'somurttkanyuz' yazmayı unutmayınız!
*****
Bu arada kısa bir şeyden bahsetmek istiyorum. Çünkü gerçekten çok sinirlendim!
Tasarımcı olarak biz burada robot muyuz?
Siz kapağınız için istediğinizi yazacaksınız biz de o istediğinizi yapacağız. Fakat beğenmediğiniz zaman bizi engelleyeceksiniz? Var mı böyle bir şey ya?
Yapılan kapağı belli bir güne kadar kullanacaksınız diyoruz... Kuralları okuyup da künyenizi doldurmuş olmanız gerekiyor. Fakat görüyorum ki kuralları es geçerek sadece künyeyi doldurup gelenler var. Üstelik yaptığım kapağı beğenmedi diye -ki beğenmek zorunda değilsiniz fakat saygı duyup kullanmak zorundasınız- beni engelliyorlar??
Hayırdır ya?
Ne bu öz güven?
Senin çalışan robotun falan mıyım ben? Ne oluyor?
Kapağı 5 gün kullanacaksın sonra beğenmedin mi silip atacaksın! Bu kadar basit engellemeye ne gerek var kardeşim! Neyin cezasını kesiyorsun bana! İstediğin hayallerinde ki gibi kapak yapamadım diye mi bunlar!?
Kusura bakma da burada robotun veya uşağın yok senin!
Adam akıllı okuyacaksın kuralı yazacaksın künyeni! Ha sana göre değil mi kurallar? O zaman başka kapıya! Beni bu şekilde uğraştıramazsın! Bu ne senin hakkın ne de görevin!
Sen buraya bir şeylerin bilincinde olup geliyorsun. O beğenmediğin ve üstüne beğenmedin diye 5 gün kullanmak istemediğin kapağı ben saatlerce yapmaya çalışıyorum. Şimdi buraya gelip de bundan bahsetmeyeceğim. Sadece biraz kendinize gelin! Uşağınız yok karşınızda.
Tabi ki bu herkes için geçerli değil. Üstüne alması gerekenler alır bunu. Ha ama doğru! Kendileri beni engellediği için göremeyecekler bu yazdıklarımı!
Neyse. Beni anlayanlar vardır aranızda. Ve bazılarınızın saygısı için çok teşekkür ederim. Bu anlattıklarımın dışında onlar.
Neyse.
Hepinizi çok seviyorum. Unutmayın bunu.
Saygısızlara ise daha fazla diyecek sözüm yok!
Hoşça kalın!
Selin kaçar...
❤❤👋🏻