𝐤𝐚𝐳𝐮𝐡𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐯:
𝙸 𝚊𝚛𝚛𝚒𝚟𝚎 𝚊𝚝 𝚕𝚒𝚢𝚞𝚎. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚞𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚎𝚜 𝚒 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖𝚜 𝚗𝚒𝚗𝚐𝚞𝚊𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚒𝚍𝚘𝚞. 𝚈𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚘𝚏 𝚊 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚏.
𝙸 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 (𝚓𝚔)𝚞𝚐𝚕𝚢 𝚐𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚔𝚒𝚍(𝚓𝚔) 𝚒 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚊 𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐 𝚋𝚘𝚢. 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚖𝚢 𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚜𝚘 𝚒 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚔 𝚑𝚒𝚖 𝚏𝚘𝚛 𝚍𝚒𝚛𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜.
"𝚑𝚎𝚕𝚕𝚘." 𝚒 𝚜𝚊𝚢 𝚒𝚗 𝚊 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚒𝚗𝚐𝚕𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚗𝚎. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚝. 𝚃𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚎. 𝙷𝚎 𝚠𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚘𝚞𝚗𝚐𝚎 "𝚝𝚜𝚑. 𝙰 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚘𝚢... 𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐." 𝙸𝚝𝚜 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. "𝚆𝚑𝚢 𝚑𝚎𝚕𝚕𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚛𝚊𝚍𝚎!"
"𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚍𝚒𝚛𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜." 𝙸 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚎𝚍, 𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚕𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚊𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚌𝚎. "𝙽𝚘𝚠 𝚗𝚘𝚠 𝚌𝚘𝚖𝚛𝚊𝚍𝚎! 𝚆𝚑𝚢 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝!" 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖, 𝚒 𝚌𝚕𝚎𝚗𝚌𝚑 𝚖𝚢 𝚝𝚎𝚎𝚝𝚑. "𝙸𝚝𝚜 𝚔𝚊𝚣𝚞𝚑𝚊... 𝚔𝚊𝚎𝚍𝚎𝚑𝚊𝚛𝚊 𝚔𝚊𝚣𝚞𝚑𝚊."
"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚕𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚛𝚊𝚍𝚎!" 𝚃𝚑𝚎 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. "𝙸 𝚊𝚖 𝚝𝚊𝚛𝚝𝚊𝚐𝚕𝚒𝚊! 𝙱𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚌𝚘𝚍𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚒𝚖 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚓𝚊𝚡." 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚌𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚋𝚛𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍.
"𝙷𝙴𝚈! 𝙲𝚘𝚖𝚛𝚊𝚍𝚎! 𝙷𝚊𝚟𝚎 𝚞 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚝𝚞𝚒?" 𝙸 𝚜𝚒𝚐𝚑... "𝚢𝚎𝚜 𝚒 𝚑𝚊𝚟𝚎." 𝙲𝚑𝚒𝚕𝚍𝚎 𝚘𝚛 𝚝𝚊𝚛𝚝𝚊𝚐𝚕𝚒𝚊 𝚘𝚛 𝚊𝚓𝚊𝚡 𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜. "𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚛𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚓𝚘𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚝𝚞𝚒?" 𝚃𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚜 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚌𝚘𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚏𝚕𝚒𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍.
"𝚗𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔𝚜. 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚍𝚒𝚛𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕"
𝚃𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎𝚜 "𝚘𝚑 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚗! 𝚆𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚛𝚎𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚕𝚝𝚑 𝚌𝚊𝚛𝚎." "𝙳𝚘𝚗𝚝 𝚌𝚊𝚛𝚎" "𝚌𝚖𝚘𝚗𝚗𝚗" "𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚘𝚏𝚏"𝐂𝐡𝐢𝐥𝐝𝐞𝐬 𝐩𝐨𝐯:
𝙸 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏.. "𝚍𝚊𝚖𝚗𝚒𝚝.. 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚒 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚜𝚘𝚛𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚠𝚘𝚛𝚜𝚝 𝚝𝚊𝚌𝚝𝚒𝚌𝚜" 𝚒 𝚕𝚒𝚏𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐 𝚋𝚘𝚢𝚜 𝚌𝚑𝚒𝚗. "𝙸𝚖 𝚜𝚞𝚛𝚎, 𝚢𝚘𝚞'𝚍 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚞𝚗 𝚝𝚘 𝚍𝚘."
𝐊𝐚𝐳𝐮𝐡𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐯:
𝚆𝙷𝙰𝚃 𝚃𝙷𝙴 𝙵𝚄𝙲𝙺 𝙸𝚂 𝙷𝙴 𝙳𝙾𝙸𝙽𝙶. 𝚃𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚛. 𝙸 𝚝𝚛𝚢 𝚋𝚊𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚜 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚐𝚛𝚒𝚙. 𝙰𝚜 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚊𝚜 𝚒 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚞𝚙 𝚒 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚌𝚎. "𝙰𝚓𝚊𝚡! 𝙷𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚘𝚏𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚔𝚒𝚍." 𝙸 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚋𝚘𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚎𝚡𝚝𝚛𝚎𝚖𝚕𝚢 𝚝𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚠𝚘𝚖𝚊𝚗 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚘𝚟𝚎𝚛.
"𝚂𝙲𝙰𝚁𝙰! 𝙻𝙰 𝚂𝙸𝙶𝙽𝙾𝚁𝙰!" 𝙼𝚢 𝚍𝚎𝚊𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚊𝚙𝚘𝚕𝚘𝚐𝚒𝚣𝚎'" 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚕𝚎𝚝𝚜 𝚐𝚘. "𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚔𝚊𝚣𝚞𝚑𝚊! 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚓𝚘𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚝𝚞𝚒." 𝙸 𝚋𝚕𝚊𝚗𝚔 𝚒 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝𝚎𝚜𝚝 𝚘𝚗𝚎. 𝚃𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚕 𝚕𝚊𝚍𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗𝚝 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚘𝚏𝚏 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚋𝚘𝚢...
𝚂𝚘𝚘𝚗 𝚒 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚐𝚛𝚊𝚋 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛. "𝙺𝚊𝚣𝚞𝚑𝚊 𝚕𝚎𝚝𝚜 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎." 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚞𝚊𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎. 𝙸 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍... 𝙸𝚃 𝙱𝙴𝙸𝙳𝙾𝚄! "𝙷𝚎𝚢 𝚖𝚘𝚖!" 𝙸 𝚜𝚊𝚢. "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚒 𝚜𝚊𝚢." 𝙸 𝚜𝚒𝚐𝚑 "𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜." "𝚁𝚒𝚐𝚑𝚝." 𝙱𝚎𝚒𝚍𝚘𝚞 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚜 𝚖𝚎 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚊𝚛.
𝚊𝚜 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚊𝚜 𝚙𝚘𝚜𝚜𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚒 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚗𝚞𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚒𝚝 (𝚑𝚎𝚊𝚍𝚌𝚊𝚗𝚗𝚘𝚗) 𝚒 𝚋𝚕𝚘𝚠 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚠𝚒𝚗𝚔. "𝙺𝙰𝚉𝚄𝙷𝙰 𝙲𝙼𝙾𝙽!" 𝙱𝚎𝚒𝚍𝚘𝚞 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚜. 𝙸 𝚠𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍.
𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑛𝑓𝑖𝑐 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑡𝑜 𝑖𝑔𝑛𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑒 Schlattwastaken264 𝑘𝑒𝑒𝑝𝑠 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑖𝑠ℎ❤️
YOU ARE READING
𝖸𝗈𝗎𝗋 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖺𝖽𝗈𝗋𝖺𝖻𝗅𝖾~𝗄𝖺𝗓𝗎𝗌𝖼𝖺𝗋𝖺
Romance𝖪𝖺𝗓𝗎𝗁𝖺 𝗂𝗌 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗎𝗇, 𝗁𝖾𝗌 𝖻𝖺𝗇𝗇𝖾𝖽 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗂𝗇𝖺𝗓𝗎𝗆𝖺 𝗌𝗈 𝗁𝖾 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗌 𝗍𝗈 𝗅𝗂𝗒𝗎𝖾. 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗁𝖾 𝗆𝖾𝖾𝗍𝗌 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝖾,𝗈𝗋 𝖺𝗃𝖺𝗑,𝗈𝗋 𝗍𝖺𝗋𝗍𝖺𝗀𝗅𝗂𝖺. 𝗐𝗁𝗈𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗁𝖾 𝗂𝗌 𝗐𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌 𝗄𝖺𝗓𝗎...