Selepas kejadian malam itu, aku melakukan hubungan itu lagi dengan bapak 2 kali. Sudah 2 minggu lalu tetapi bapak tidak masuk ke bilik tamu. Anak ibu yang paling besar mahu bawa ibu dan bapak ke rumahnya karna dekat dengan hospital. Aku disuruh ibu di rumah saja. Sudah berapa malam aku sendirian di rumah. Esok pagi bapak kembali ke rumah sendirian. Aku tanya bagaimana kabar ibu. Hanya baik baik katanya. Tanpa banyak kata bapak sudah melepaskan seluarnya. Aku faham tanpa perlu berkata kata. Langsung aku tinggalkan kerja dan melepaskan seluar aku. Langsung masuk ke bilik tamu dan bersedia untuk bapak. "Tidak tutup pintu pak?" Bapak goyang kepala "tidak ada orang"
Bapak masukkan kemaluannya. Aku mendesah. Perlahan lahan bapak goyang. Suara aku dan bapak bergantian melepaskan rasa yang selama ini aku terpaksa tahan. Baru pertama kali berhubungan ini bapak mahu memegang payudaraku dan menjilat puting. Baju sedikit ditolak ke atas. Bapak semakin laju keluar masuk. Baru aku rasa enak bapak mengeluarkan kemaluannya. Bapak duduk di hujung katil sambil bernafas laju dan memegang kemaluan nya. Kira kira 3 menit bapak menghampiri aku lagi dan masuk lagi. Goyangan bapak perlahan tetapi lebih ditekan. Aku ke enakan. Sedikit kuat suaraku "bapak..ahhh enak pak..." bapak sudah mulai laju. Suara bapak juga sedikit kuat. Semakin laju dan aku semakin enak. Bapak terus "ehh ahhhhh ahhh ahhh" pancut di dalamku. Padahal lagi sedikit aku juga keluar.
Tidak puas dengan bapak yang keluarnya cepat malam itu aku melihat postingan di grup fb suami isteri yang sering aku baca. Aku cari postingan berkaitan tidak puas dan cepat keluar. Ada satu iklan tahan lama dan aku simpan komen di situ. Tidak lama ada orang mesej dan bertanya masalah. Aku cerita bapak cepat keluarnya padahal aku belum puas. Penjual itu berjanji esok dia akan menghantar terus ke rumah tetapi agak petang karna lokasi agak jauh. Esok nya aku membeli barang itu dan penjualnya mengajar bagaimana untuk pakai. Dari malam sampai esok pagi aku tunggu bapak. Tak ada.
Berapa hari akhirnya ibu dan bapak balik. Syukur ibu kelihatan sihat. Malam itu bapak dan ibu masuk ke bilik lebih awal. Aku naik ke tingkat atas sekadar untuk mencuba nasib mungkin bapak akan keluar bilik. Aku tunggu dan pasang telinga di depan bilik aku dengar bunyi ciuman. Ada bunyi tertawa lagi. Terus ada bunyi ibu "eehh eeehhhh" dan bunyi kemaluan yang basah. Rupanya mereka lagi gitu. Tentu saja seperti biasa tidak lama. Mungkin sekitar 5 minit yang diakhiri dengan bunyi bapak lagi mengerang kuat. Selesai mendengar aku terus masuk ke bilik dan menggosok biji nikmatku sendiri.