Fioletowe gumki

3 0 0
                                    

Mój poranek zaczął się jak zwykle wstałam ubrałam się zjadłam śniadanie. Wyszłam na zewnątrz czekając na moją przyjaciółkę. Hanne znamy się od przedszkola, pamiętam nawet datę kiedy się poznałyśmy był to 8 października w moje urodziny całe zajście miało miejsce w przedszkolu byłam smutna i siedziałam na skórzanej fioletowej pufie. Byłam wtedy strasznie smutna bo nikt nie wiedział o mojich urodzinach wtedy podeszła do mnie ona, dość wysoka jak na 6 lat brunetka o lokowanych włosach i ciemnej karnacji Hanna miała przepiękne brązowe oczy i śliczne naturalne rzęsy.

Dziewczyna nawet nie powiedziała
mi cześć tylko spojrzała się na moją dwa kucyki i powiedziała do mnie
-Czemu się smucisz fioletowe gumki-
Wtedy nie wiedziałam co powiedzieć tylko wybuchnełam śmiechem. I tak właśnie poznałam Hanne Miller.

Przejdziemy do mojego opisu jestem niską blondynką z szarymi oczami. Nigdy nie przepadałam za swoimi wyglądem lecz gdy dorastałam razem z Hanną znalazłam jeszcze więcej kompleksów A to za bardzo zadarty nos..

Nagle z mojich wspominek wyrwał mnie dźwięk trąbienia, była to Hanna swoimi porsche tatusia.

Powolnie szłam do auta gdy chciałam zająć miejsce pasażera zobaczyłam że jest już one zajęte przez Tonego Williams'a. Jest to chłopak Hanny nienawidzę typa jest ona strasznie arogancki, samolubny i jedynym tematem ważnym dla niego to drużyna koszykarska której jest kapitanem.
Tonny zawsze rzucał w moją stronę różne lesbijskie podktesty które nikogo nie śmieszą

Około w 7 klasie byłam pewna swojej oriętacji, Hanna ciągle mnie wspierała i była przy mnie gdy moji rodzice krzyczeli i próbowali mi to "wybić z głowy".

W końcu dotarliśmy na miejsce za oknem zauważyłam coś spory bar z mojimi ulubionymi koktajlami owocowymi. Było to moje i Hanny miejsce nie rozumiem dla czego właśnie miała zamiar pokazać je Tonni'emu.

Wyszliśmy z auta i skierowaliśmy się w stronę baru. Niczego nieświadoma właśnie wchodziłam do piekła które zaraz miało się zacząć..

___________________________________

Jest w końcu pierwszy rozdział bardzo się z nim męczyłam mam nadzieję że docenicie💗

A.D

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 01, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

dark eyesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz