MASTURA

1.3K 3 0
                                    

Ingat lagi tak cerita Sally dan Liza Sekretariku?? ..

Terima kasih ler pada sesapa yang contact aku dan dalam ramai-ramai tu aku telah di hubungi oleh Mastura. Kiranya aku nak citer kesah pertemuan pertama aku ngan dia ler nih..... panas beb wa cakap sama lu... Orangnya... cantik sungguh (bukan nak bodek dia tapi kenyataan.... OK kita start ..

Aku kenal dia nih sebab dia contact aku setelah citer aku keluar kat website nih. Dia cuma kenalkan dirinya dan berhasrat nak kawan ngan aku kalau aku sudi.

Jantan beb..., mana nak tolak kalau pompuan ajak berkawan kecuali ler batang dia dah mampus!.. Aku pun layan ler dia nih seperti mana e-pals aku yang lain. Dia nih tinggal kat Petaling Jaya.

Pas tu bila dah rapat dia pun bagi phone number dia dan kami pun selalu ler borak-borak. Katanya dia boring duduk rumah dan minggu lepas (Sabtu) kita orang pun janji nak jumpa kat Palace Hotel, Seri Kembangan.

Pendekkan citer,.. Jumaat lagi aku dah angkat MC dan malam tu aku perasap dulu torpedo aku bagus-bagus, mana ler tau kot-kot dapat lauk bagus esok. Sabtu pagi, pukul 10.00 aku dah ader kat car park hotel.

Tak lama kemudian sebuah Proton Putra perlahan menyusur dan ... terus berlalu, kemudian berhenti. Terus jalan semula dalam kawasan parking, pusing satu u-turn dan bila sampai depan keta aku terus parking sebelah. Mak oiii.., menyirap darah aku tengok awek dalam keta tu.

Sepanjang hikayat kejantanan ku ini ler pompuan paling cantik dan angun yang aku jumpa.
Dia berbaju kebaya ketat, rambut panjang separas bahu, putih kuning melepak, dagu dan muka yang bujur sirih, mata bercaya serta bulu mata yang melentik.

Hidung yang cukup mancung bagi orang melayu serta mulutnya yang comel. Senyumannya dah cukup membuatkan lutut tu longgar. Agak 2 minit berpandangan serta saling membalas senyuman dia pun keluar dari ketanya.

Tubuhnya kurus
langsing dan aku agak ketinggian nya antara 5' 6" ke 5' 8" jauh lebih tinggi dari aku tambahan pula dia pakai high heel. Malu rasanya aku nak keluar dari keta. Setelah dia berdiri disisi pintu keta dia aku pun beranikan diri gak keluar dari keta...

Hii... Mastura ke?.. ayat pertama keluar dari mulut ku dengan rasa malu-malu.Ye ler... jawabnyer tersenyum.... Aku macam tak percaya tengok dia dan dia pun mungkin boleh membaca fikiran ku.

Aku mengambil bunga ros yang telah siap berbalut dari dalam keta lantas berjalan kearahnya dan terus menghulurkan bunga ros tersebut serta diiringi oleh tangan kanan ku untuk bersalaman. Selepas bunga bertukar tangan, tangan pula bertemu tangan..., bergetar tangan aku menyentuh tangan nya yang cukup lembut macam tak pernah sentuh apa-apa.

Kami berbual sebentar sambil menanyakan hal masing-masing. Selepas itu aku ajak dia pergi ke coffe house kerana kata ku disana lebih selesa berbual. Kami berjalan beriringan dan sambil berjalan tu aku sempat jugak menjeling punggung nya yang bergolek kencang didalam kain kebaya ketat bila langkah diayun.

Aku rasa nak gigit dan ramas punggung yang bulat tu pada masa tu jugak. Bila masuk kedalam coffee house, ramai mata memandang kearah kami... fuhhh.. bangga sungguh aku dapat bawak awek yang cukup anggun pada masa itu dan aku sengaja himpit dia masa berjalan kekerusi. Nak pegang tangan masih tak berani.

Kami duduk di tepi dinding cermin dan jauh sikit dari customer yang lain supaya senang nak bagi ayat yang kaw-kaw kat dia. Kami order fresh orange dan spaggetti, sambil tunggu order aku berbual rancak ngan dia macam dah kenal lama pada hal itu ler pertama kali jumpa. Dari perbualan tu aku tau ler umur dia baru 23. Aku tanya kerja apa, tapi dia tak nak bagitau so aku faham ler.

Sambil makan
aku cuba-cuba ler masuk jarum kecik dulu. Aku puji dia cukup cantik dan anggun dan lelaki yang berjaya mendapatkan dia memang cukup bertuah. Dia hanya tersenyum manja dan ketawa kecil mendengar kata-kata ku.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 29, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MASTURAWhere stories live. Discover now