His POVΚαθόμουν στο κρεβάτι αγκαλιά με τη γυναίκα μου μετά από το φοβερό σεξ που κάναμε.
"Αγάπη μου θέλω να σου πω κάτι." μου είπε στα ξαφνικά.
"Πες μου μωρό μου."
"Να η ανιψιά μου η Αριάδνη θα έρθει να σπουδάσει εδώ στην Καλιφόρνια και η αδερφή μου, η μαμά της δηλαδή μου ζήτησε εάν γίνεται να τη φιλοξενήσουμε. Αλλά αν δε θέλεις μπορώ να το καταλάβω. "
Η αλήθεια ειναι πως μου ήρθε ξαφνικό, αλλά δε θέλω να στερήσω από έναν νέο άνθρωπο τα όνειρα του.
"Αγάπη μου εννοείται να τη φιλοξενήσουμε κανένα θέμα. Μπορείς να πάρεις την αδερφή σου να μην ανησυχεί."
"Σιγουρα; Θέλω να πω πως εσύ είσαι όλη μέρα σπίτι δε θα σε ενοχλεί;"
"Όχι βρε αγάπη μου, αφού ξέρεις την περισσότερη δουλειά την κάνω από το σπίτι. Συγγραφέας είμαι. Και δε νομίζω να με ενοχλήσει τώρα μια πιτσιρίκα."
"Ενταξει τότε θα πάρω τηλέφωνο τη Μαρίνα να της πω ότι η Αριάδνη μπορεί να μείνει μαζί μας."
_________________________________________
Είχε περάσει μια εβδομάδα από τη συζήτηση που είχαμε με τη Σοφία.
Τώρα ήμασταν στο αεροδρόμιο και περιμέναμε την ανηψιά της.
"Θα την αναγνωρίσεις; " ρώτησα τη Σοφία.
"Μην ανησυχείς έχει δώσει μια φωτογραφία μου η αδερφή μου στην Αριάδνη οπότε δε θα μου είναι δύσκολο να καταλάβω ποια είναι."
Δίπλα μου αισθάνθηκα μια παρουσία με υπέροχο άρωμα. Μμμ γαρδένια.
"Θεία;" άκουσα μια μελωδική φωνή.
Τότε γυρνάω και τι να δω; Έναν επίγειο άγγελο.
Μαύρα μαλλιά, γκρι ματιά και υπέροχο χαμόγελο.
"Αριάδνη;" ρώτησε η Σοφία σοκαρισμένη.
"Ναι θεία εγώ είμαι." είπε και την αγκάλιασε.
Ώστε αυτή είναι η ανηψια της Σοφίας. Πανέμορφη πάντως. Καμία σχέση με τη Σοφία ή την αδερφή της.
Η μικρή είχε τη δική της ξεχωριστή ομορφιά.
"Αριάδνη να σου συστήσω τον σύζυγο μου τον Γκάμπριελ. Γκαμπριελ από εδώ η ανηψια μου η Αριάδνη."
"Χάρηκα για τη γνωριμία Αριάδνη."
"Ωωω μιλάτε ελληνικά;" με ρώτησε σοκαρισμένη.
"Ναι έμαθα πριν 3 χρόνια και από τότε τα εξασκω καθημερινά."
"Ααα πάρα πολύ ωραία." μου είπε ενθουσιασμενη.
Τότε παρατήρησα ότι είχε λακάκια και είναι ότι πιο αξιολάτρευτο έχω δει σε μια γυναίκα.
Χριστέ μου δε πρέπει να σκέφτομαι έτσι. Είναι ανηψια της γυναίκας μου και κατά συνέπεια και δική μου.
"Δε πάμε σιγά σιγά στο σπίτι να ξεκουραστεί και η Αριάδνη;" είπε η Σοφία.
"Ναι πάμε."
_________________________________________
"Ουαου έχετε πολύ ωραίο σπίτι." είπε σοκαρισμένη η Αριάδνη.
Έτσι όπως έχει ανοιχτό το στόμα της μου έρχεται....
"Η αλήθεια είναι πως αν δεν ήταν ο Γκάμπριελ δε θα υπήρχε αυτό το παλάτι." είπε γελώντας η Σοφία.
"Υπερβολές τώρα."
"Καθόλου. Απλά είναι μετριόφρων. "
"Λίγο μόνο." ειπα χαμογελώντας.
"Λοιπόν Αριάδνη πάμε να σου δείξω το δωμάτιο σου. Να ξέρεις θα είναι δίπλα από το δικό μας οπότε ότι και αν χρειαστείς θα είμαστε δίπλα."
"Ευχαριστώ θεία και εσάς κύριε Γκάμπριελ."
"Δε κάνει τίποτα. "
Αφού έφυγε με τη Σοφία μπόρεσα να παρατηρήσω την πίσω όψη της.
Ήταν αρκετά ψηλή γύρω στο 1,80 και με Καμπύλες. Αρκετά μεγάλο στήθος και σίγουρα μεγάλο κωλο.
Η απόλυτη μεσογειακή γυναίκα.
Ανεκαθεν προτιμούσα τις πιο κοντές και αδύνατες γυναίκες.
Αλλά η Αριάδνη είναι η απόλυτη.
Χαστούκισα νοερά τόν εαυτό μου για να σταματήσω όλες αυτές τις ανόητες σκέψεις.
YOU ARE READING
My dearest niece
RomanceΗ ζωή της Αριάδνης αλλάζει ριζικά όταν οι γονείς της αποφασίζουν ότι θα πρέπει να μείνει με τη θεία της και τον σύζυγο της.