Bölüm 53 - Murphy Yasası

3.6K 267 91
                                    

Some Girl with Potential adıyla ilk kez bu sitede paylaştığım minik, minicik hikayem kitap oluyor. Birçoğunuz uzun zamandır benimleydi, aranızda bunu bilenler ve bekleyenler olduğundan eminim. Ve 6.6.17 tarihiyle kitabımız, Potansiyeli Olan Bir Kız adıyla ön siparişe açılacak ve umuyorum ki sonrasında çok geçmeden bütün kitapçılarda ulaşılabilir olacak. Benim biricik bebeğim sert kapak olacak ve kapak görselini çizdiren de benim, onu gördüğünüzde eğer hikayeyi ilk burada takip etmeye başladıysanız tanıyacağınızdan eminim. Neredeyse iki yıl önce bu kitabın yayınlanması için imza attığımdan bu yana hayatımda çok fazla şey oldu, çok fazla şey değişti ama bu hikayeye duyduğum aşk hep aynı kaldı. O yüzden, basıldığında da onu yalnız bırakmayacağınızı umuyorum. Beni yalnız bırakmayacağınızı umuyorum. Bunu bilmiyorsunuz belki ama ben büyük kısmınızı ismen biliyorum, oy veren, yorum yapanların kullanıcı isimleri aklıma kazınmış gibi. Çünkü siz, 23 yaşındayken yazmaya başladığım bu kitapta asla bana veya karakterlerime gülmediniz. "Bu yaşta uğraşacak daha iyi şeylerin yok mu?" demediniz, aksine beni çok yeni olduğum fandomun içine alıp kalbinizin bi köşesine koydunuz. Benim için kabus gibi geçen bir senede, iki kedimle yalnız yaşadığım evime her gün hevesle dönmek için bana bir sebep verdiniz. Yorumlar yaptınız, mesajlar attınız, bazen sıkıntılarınızı unutmanızı sağladığımı söylediniz ki bunun benim için ne demek olduğunu asla bilmediniz, çünkü ben aslında kendi sıkıntılarımdan kaçıyordum bu hikayede. Şimdiyse bebeğim gerçekten kitap oldu. Onu okumasaydınız bu mümkün olmayacaktı. Arkamda durmasaydınız bu mümkün olmayacaktı. Siz olmasaydınız bu mümkün olmayacaktı. O yüzden size bir hediye vermek istiyorum, tabii hepinize veremem ama aranızdan birkaç kişiyi mutlu edebileceğimi umuyorum. Bu ve daha fazlası için lütfen sahip olduğum tek sosyal medya hesabını (instagram: hugeeyedgirl) takipte kalın!

Size ne kadar minnettar olduğumu asla kelimelere dökemeyeceğim. O yüzden sadece bir panda gibi yerlerde yuvarlandığımı ve size şebeklikler yaptığımı hayal edin çünkü Harry ve Lue'nun hikayesini her düşündüğümde, onları daha geniş bir kitleye ulaştıracağım aklıma her geldiğinde zihnimde bir panda oradan oraya yuvarlanıyor :D Sizi seviyorum.

İyi ki varsınız.

Bu bölümden itibaren kitabı, telif haklarını Martı Yayınlarına devretmiş olmamdan ötürü siliyorum. Ama ona ulaşmak isterseniz, artık başucu kitabınız olabileceğini unutmayın! Ve lütfen, korsana hayır deyin. Bu kitabı hep birlikte yazmış gibiyiz, ortaya dökülen emeğe saygı göstereceğinizden eminim...

Potansiyeli Olan Bir KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin