.32.

47 3 3
                                    

Moja rozpiska na temat Moriego

Jeśli jesteś big Mori stan to lepiej pomiń ten rozdział





















Zacznijmy od jego pedofilskich wstawek.
Myślę, że na tym mogłabym skończyć dawnie powodów dlaczego go nienawidzę ale pociągne to dalej.
W mandze powiedział, że interesują go osoby do 12 roku życia

Macie potwierdzenie, żebyście się w komentarzach nie spinali że tak nie powiedział, bo w anime z tego co pamiętam pomineli to

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Macie potwierdzenie, żebyście się w komentarzach nie spinali że tak nie powiedział, bo w anime z tego co pamiętam pomineli to.(wgl dużo rzeczy pomijają w anime)

Więc nikt nie zaprzeczy że nie jest pedofilem.

Kontynuujmy

Mamy 16 tom w którym możemy przeczytać o przeszłości Yosano i o stosunku Moriego do niej. Był w niej zakochany(?) chociaż ja bym to trochę inaczej nazwała to jednak coś do niej czuł. Miała wtedy od 12 do 16 lat. A on jakieś 25 nawet więcej nie pamiętam.
Zjebał jej psychikę jak i dzieciństwo.

Dazaiowi też psychikę i dzieciństwo zniszczył i just say.





















O łoł super postać.

Możecie sobie go lubić, nie mogę wam tego zabronić ale jeśli ktolwiek z was uważa, że nie zrobił nic złego albo co gorsza popierasz albo usprawiedliwiasz jego zachowanie to wyjdź z mojego profilu zablokuj mnie i nigdy nie wracaj<3

Raz wgl widziałam osobę która napisała, że zachowanie i działalności Moriego mogą być uzasadnione bo pewnie miał traumę. Jakby duże XD

I nie, ludzie nie lubią go dlatego, że to z jego winy Odasaku zginął LUDZIE KURWA STOP NIKT RACJONALNIE MYŚLĄCY NIE LUBI GO Z TEGO POWODU BO KAŻDY RACJONALNIE MYŚLĄCY WIE, ŻE TO NIE Z JEGO WINY ODASAKU ZGINĄŁ NAPRAWDĘ SHUT UP.

Warto też dodać, że Elise była na poczatku dorosła, ale on zmienił ją tak żeby wyglądała jak mała dziewczynka i charakterem była podobna do małej Yosano.
Krócej mówiąc Mori widzi w Elise Yosano.
Robi wszystko żeby Elise przypominała Yosano.
Kurwa a cholerę dziwne i niekomfortwe czyż nie?

Jestem prawie pewna, że gdyby był brzydszy(znaczy imo jest okropnie brzydki ale to tylko subiektywna opinia) to nikt by go nie lubił i by go wszyscy wyzywali. Dam sobie rękę obciąć że by tak było.

W dodatku wygląda jakby nie mył włosów przez miesiąc hatfu.

A i te konta na tik toku "followingmorikinnies" "Followingmorilovers"
"Followingmoristans"
Nie są śmieszne tylko żałosne przez nie czuje się niecomfortowo.

Na dodatek jeśli mówisz, że pedofile czy to jako fikcyjne postacie czy to jako prawidziwi ludzie nie powinni zasłużyć na nic dobrego a potem idziesz i wypisujesz jak bardzo lubisz Moriego i jaki to on jest super to weź ty możesz zastawów się nad tym co mówisz, napij się wody i zrozum, że jesteś hipokrytą.

Dziękuje za przeczytanie, dobranoc.

𝑩𝒖𝒏𝒈𝒐𝒖 𝑺𝒕𝒓𝒂𝒚 𝑫𝒐𝒈𝒔ˢʰⁱᵗ ᵖᵒˢᵗOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz