1🎸

24 0 0
                                    

pov: Y:n

Olin nyt lentokoneessa tulossa Ouluun, astuin koneesta ja hain matkalaukkuni ruumasta. Olin menossa dösä pysäkille kunnes takaani huutaa joku "Y/n? oot se sä!?" joku mies oletettu huutaa minulle, käänyn ja huomaan että se on Aleksi Kaunisvesi vanha lukio kaverini! "Aleksi Kaunisvesi ootse sä ja joo kyl nä oon Y/n!?" huudan ja tuo juoksee luokaeni. "joo oot se sä" sanon ja tuo syöksyy antamaan ison halin minulle, "mitä sä täällä teet?" tuo kysyy pitkän halin jälkeen. "nooh tulin kotiin" vastasin hymyillen, "ai asuksä Oulussa?" tuo kysyy vähän hämmentyneenä. "jooh tota mun dösä lähtee kohta nii pitää mennä" sanon tuolle ja olen jo lähdössä kunnes tuo ottaa mut vielä haliin ja antaa jonkun lapun "tossa mun nimero nii pistä viestii sit ku oot himas" tuo sanoo ja lähtee. Jäin katsomaan lappua hetkeksi mutta lopulta tajusin kellon olevan niin paljon että dösäkin lähtee aivan parin minuutin päästä.

Pov: Aleksi

olin juuri antanut numeroni vanhalle lukio kaverilleni. Ja pidän siis tietenkin varmuuden vuoksi noin 2-4 lappua jossa on numeroni jos ei ehdi näpyttelemään, mutta en vieläkään usko että y/n on Suomessa, olen nyt himass odottelemassa viestiä y/n. "plink" kuului puhelimesta ja katsoin sitä ja ilmotus oli y/n ainakin luulisin.

takaisin y/n poviin:

Olin nyt himassa,laitoin kaikki tavarat paikoilleen ja lösähdin sohvalle puhelin kädessä. Muistin että Aleksi oli antanut hänen numeronsa, päätin naputella numeron puhelimeeni ja pistää viestiä tuolle.

Y: mooi! ööh täs mun numero, Y/n.

A: Aa moi! joo kiva kun pistit viestii😅 oon täs ootellu jo et pistäisit viestii! hahah

Y: ookeih😅 no pitäskö meidän nähä joku pv?

A: Joo miks ei?

Y: okei noo mennääks vaik johki kahvilaa?

A: sopii:)

Y: Pitää mennä! Moikka:)

A: Aa no moikka:)

Oltiin sovittu Aleksin kanssa että tavataan joku pv mut nyt väsyttää sen verran että pitää mennä nukkuu!

Pov Aleksi:

Sovittiin vielä että nähään tällä viikolla keskiviikona, eli tänään on siis Maanantai. Olin menossa peseen hampaita kunnes saan puhelun.

A: Moi porko?
P: mOi pÄäSisKö teiLLe YöKs?
A: ei vittu porko sä oot kännissä mut tuu vaa.

Ei vittu, pistin porkolle patjaa lattialle ja tottakai ämpärin siihe vieree jos yöllä saattais tulla oksu. Kuulen kun ovikelloni soi ja menen avaamaan oven ja saan porkon syliini aivan kännissä. "mOoi litTle mAn" tuo nauraa. "no moi vaa sullekki, pistin sulle patjan nii mee nukkuu toi känni pois?" sanoin tuolle humaltuneelle pusuPorkolle.
Okei Huh se sammu, nyt mäkin olen menossa nukkumaan.
Nyt on Tiistai ja huomenna olisi sitten tapaaminen y/n kanssa, voi ei. kuulen kuinka tuo yks yökkii ja halailee vissii sitä ämpäriä.

Pov Joonas:

Heräsin isoon päänsärkyyn ja vitun moiseen huonoon oloon, VOI EI NYT TULEE OKSU!
Onnistuin oksentamaan ämpäriin minkä aleksi oli ilmeisesti laittanut siihen, kiitos hänelle siitä. "hei oisko sulla särkylääkeitä?" kysyn tuolta astellessanai pois tuon huoneesta. "joo tossa" hän sanoo ja ojentaa särkylääkkeen ja vesi lasi "kiitti!"  vastasin ja vedin tuon lääkkeen kurkusta alas.

Pov Y/n:

"Huoh" Huomenna ois sit tapaaminen Aleksin kansaa, nyt pitäis vaa valita vaatteet! Ei    T-paitoja, Ei toppeja, uu iso huppari ei näy ranteet tai vatsa:) Päivä meni nopeesti ja nyt kello onkin jo sen verran että pitäis mennä nukkuu mut mua hermostuttaa huominen tapaaminen yms. Noh ihansama mä meen nukkuu!

Words: 543

Tässä ois eka osa tätä😅 Kertokaa mielipiteitä ja muista painaa tähtee😇

Riitaa vai RakkauttaWhere stories live. Discover now