Pov Joonas:
Olin kuullut jotain et Aleksilla ois joku muijja mut en mä sitä sen enempää jäänyt miettii kunnes joku huutaa ovesta "ONHAN KAIKILLA VAATTEET PÄÄLLÄ" ihmettelin mutta jatkoin mun gurmee leivän tekoa. Kuulin jonkun muijjan äänen nii sit päätin mennä olkkarii kattoo mikä meininki ja sitten näin mailman Kauneimman naisen IKINÄ! hän oli niin lyhyt ja söpö OMG. Mä oon tainnu ihastua, katseemme kohtaa ja sulan tuon tummanruskeisiin silmiin. Voi herran jumala kun hän on niin hoikka onkohan hänellä kaikki hyvin, toivottavasti on.
Pov Y/n:
Meillä oli noin 10 sekunnin katse kontakti tuon maailman Komeimman ja söpömmän miehen kanssa, mutta Tommi päätti heiluttaa kättä minun silmien edessä. Vitun Tommi, "niin" kysyn vähän vihaisena "niin että mitä vittua sä täällä teet? " tuo kysyy korottaen ääntään "no oon ihan kaverin kanssa käymässä vissii teidän studiolla" vastaan ja lähden etsimään vessaa jossa voisin itkeä koska en kestä sitä kuinka minulle korotetaan ääntä "säälittävää vai mitä?" No löydän vessan ja laitan sen lukkoon ja lysähdän maahan itkemään. Kuulen kuinka iso veljeni tulee koputtamaan oveen ja sanoo "anteeks ku korotin ääntä, ei ois pitäny" avasin vessan oven ja näin tuon huolestuneen katseen "anna anteeks" tuo sanoo ja tulee halaamaan minua. Olen nyt itkenyt tarpeeksi kasasin itseni ja lähdin olohuoneeseen Tommin kanssa,
"Katos sieltähän ne tulee, Mikä kesti?" Kysyy joel "ei mitään paino kelpoista" vastasin ja menin istumaan sohvalle aleksin viereen, nojasin päätäni aleksin olkapäälle ja meinasin nukahtaa mutta sitten Joonas tuli ja katsoi mua vähän pettyneen en tiedä miks, tuli vähän haikee fiilis nii päätin että voisin lähteä kotiin. "Hei mä lähen himaa" sanon ja nousen laittamaan kenkiäni, "hei oota! Mä tuun kans" Aleksi hutaa.
Olen ihan juuri kotona Jes! Kapuan vielä muutamat portaat ja olen valmis lysähtämään sänkyyni. Hup taisin nukahtaa, katson kelloa ja se on jo 00.36 no kiva nyt en saa enäö unta kun olen nukkunut niin kauan. Noh nyt voisin katsoa Netflixiä koko yön taas.... avaan netflixin ja valitsen Frendit olen nyt katsonut 10jaksoa ja väsyttää aivan överinä joten menen yrittänään nukahtamista, kappasvain nukahdin.
Pov: Joel
Kello on jo ainakin yli puolen yön koska en saa nukuttua kun mietin vain erästä henkilöä, se on y/n. En saa häntä mielestäni mitenkään pois ja kyllä, huomasin hänen ja Joonaksen katsekontaktin ja sen kuinka y/n nojasi aleksiin. Miten saisin y/n itselleni, nyt keksin!
On aamu ja kysyin aleksilta y/n numeroa ja tottakai sain sen, nyt laitan vain y/n viestiä mutta mitä?
J: Moi! Sain sun numeron Aleksilta
"Joel"Y: aa kiva!
J: voitasko mennä joku pv vaikka kahville?
Y: no miks ei!
Jess nyt vain vallotan y/n sydämmen ja saan hänet itselleni, nyt vain pitää miettiä miten valloitan hänen sydämmen?
Seuraava aamu"
Pitäisi kysyä y/n minä päivänä hän haluaisi mennä kahville kanssani, mutta ennen sitä hoidan aamuisen ongelmani jalkojeni välissä if you know;)
Ahh tekipä hyvää nyt siivoan sänkyni valkoisesta mällistä, noin ja viimeinen tahrakin on poissa ja nyt menen käymään suohkussa. Olin juuri tullut suihkusta ja saan ilmoituksen puhelimeeni, ai se on Y/n
Y: moi, mietin tässä et minä päivänä sä haluaisit siis lähteä kahville?
J: no vaikka tänään, mulle on oikeastaan ihan sama!
Y: no käviskö aikka sitten tänään!
J: juu onnistuu!
Y: käviskö sitten 16.00 siinä Helsingin parhaimman kahvilan edessä?
J: käyhän se, Nähdään silloin!
Pov Y/n:
Olin sopimut Joelin kanssa että menemme tänään Helsingin parhaimmassa kahvilassa klo 16.00 ja kello on nyt 12 joten minulla on aikaa noin 4 tuntia valmistautua tapaamiseen.
Käyn suihkussa ja vaihdan puhtaan hupparin ja valkoiset revityt farkut ja hiukset jätän auki, meikkinä toimii aika perus meikki voide, puuteri, ripsiväri, kulmat ja huuli kiiltoa.
Voisin syödä jotain, otan proteiini juoman ja puuroa marjojen kanssa kyllä niillä pärjää.
Kappas kello on jo 15.40 voisin alkaa lähteä jo, kun eihän minulla ole vielä autoakaan hankittuna joten joudun kävelemään ja sinne kahvilalle kestää noin 15 minuuttia asunnoltani, olen jo kahvilalla kello on kylläkin kahta minuuttia vaille tasan. Näen Joelin ja hän minut, hän kävelee luokseni ja sanoo "moi y/n" ja halaa minua "mooi" vastaan ja menemme sisälle kahvilaan.
Tilasimme 2 minttu kahvia ja croissantit, olemme jutelleet niitä näitä ja Joel tuntuu mukavalta persoonalta johon voisi tutustua vaikka paremmin.
Saimme syötyä ja juotua, nyt olen lähdössä kotiin mutta Joel pyytää minut hänelle. En jaksaisi millään mutta en halua olla töykeä joten suostuin, Joel innostu siitä ja lähti ohjaamaan minua hänen autolleen.
Words: 725
Kiitti jos jaksoit lukee tänne asti toivottavasti tykkäsit! Muista votee!❤️
YOU ARE READING
Riitaa vai Rakkautta
Teen FictionNoin vuoden pituinen Loma Euroopassa on tullut päätökseen, Y/n tapaa vanhan lukio ystävänsä kun on tulossa lentokentältä ja tapaa hänen kautta uusia ihmisiä ja saattaa löytää jopa elämänsä rakkauden. ⚠️tw⚠️ Kiroilua K-18 Päihteitä Itsetuhoisuutta St...