100

355 7 2
                                    

Theo: dla czego udajesz dziewice?

Liam: ponieważ nią jestem

Theo: możemy to zmienić

Liam: nawet w tym momencie jeśli chcesz


•••••••••••••••••••••••••
Dobra
Dobrnęliśmy do tego. Aktualnie znajduje się tu dokładnie 100 rozdziałów i jakby ja nadal nie wierzę że mi się to udało bo jednak osoby, które są tu od początku wiedzą, że z rozdziałami czasami było ciężko xD. Raz się pojawiały, a raz nie.

Chcę podziękować każdej osobie, która przeczytała ta talksy.

Ogólnie ciekawostka jest taka, że pomysł o napisaniu tego typu książki narodził się tak naprawdę z dnia na dzień, a raczej w nocy. Szykując się spać nagle stwierdziłam, że napiszę sobie talksy. Napisałam kilka rozdziałów i tak już to jakoś dalej poszło.

Dobra trochę się rospisałam. Teraz przejdźmy do tej ciekawszej rzeczy, a mianowicie, mam dla was coś za to, że ta książka już się skończyła.

Już w niedalekiej przyszłości na moim koncie będą pojawiały się preferencje z teen wolfa c:

Także wyczekujcie i do końca przyszłego tygodnia powinny pojawić się pierwsze rozdziały.

(Szybka i mniej ważna notatka)

Ogólnie większość rozdziałów była po prostu "kopiuj wklej" jakimiś talksami z pinteresta i stwierdziłam, że niektóre z nich głupio brzmią, gdy są przetłumaczone, więc w wolnych chwilach (jak uda mi się je znów znaleźć) będę wrzucać w media te oryginalne.

Jeszcze raz dziękuję i życzę miłego żywota wiecznego amen

Talksy • ThiamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz