1.Happy Birthday Anna!!!!

274 10 0
                                    


Αυτήν την στιγμή εγώ και η Άννα ετοιμαζόμαστε για να πάμε στο club ώστε να γιορτάσουμε τα γενέθλια της. Ναι μόνες μας. Εγώ και η Άννα κάνουμε παρέα από την πρώτη γυμνασίου. Βέβαια υπήρχαν και άλλα κορίτσια στην μικρή μας παρέα αλλά στην τελική δεν "κολλήσαμε" καλά μεταξύ μας με αποτέλεσμα να μείνουμε οι δυο μας. Δεν μας ενοχλεί καθόλου αυτό ίσα ίσα το προτιμάμε. Αύριο έχουμε αγιασμό. Επιτέλους θα ξεκινήσει αυτή η χρονιά έτσι ώστε να τελειώνουμε γιατί προσωπικά δεν πάει άλλο. 

Αφού ετοιμαστήκαμε, πήραμε ένα ταξί και κατευθυνθήκαμε στο club. Στο club που πάμε το έχει ένας γνωστός της Άννας, έτσι όταν φτάσαμε δεν χρειαζόταν να περιμένουμε. Μπήκαμε μέσα και πήγαμε κατευθείαν στο bar, παραγγείλαμε δυο ποτά και αρχίσαμε να χορεύουμε στον ρυθμό της μουσικής λικνίζοντας τα σώματα μας ανάμεσα από όλων των κόσμο. 

Δεν ξέρω πότε πέρασε η ώρα αλλά είχαμε ήδη πιει πολύ και είχα παραπάνω αυτοπεποίθηση από τι συνήθως. Καθώς χόρευα με την Άννα, ένιωσα ένα βλέμμα να με καίει. Έτσι γύρισα αυτόματα προς τα εκεί και είδα μια κοπέλα να με κοιτάει από το bar. Ήταν σίγουρα μεγαλύτερη μου αλλά δεν μπορώ να την διακρίνω με τόσο που έχω πιει. Το μόνο που διακρίνω καθαρά είναι τα μάτια της. Ανοιχτό καφέ αλλά έχουν το κάτι διαφορετικό. Είναι παρα πολλή όμορφη και δεν μπορώ να σταματήσω να την κοιτάω. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε η Άννα:

Α:"Τι έγινε ρε; Είδες κάποιον γνωστό;" 

Ε:"Όχι ρε. Απλώς σκεφτόμουν κάτι. Πάω στο bar. Τα λέμε σε λίγο" 

Α:"Οκαυ. Τα λέμε" 

Άρχισα να περπατάω προς το bar ακόμα νιώθοντας το βλέμμα της πάνω μου. Με αγχώνει, δεν ξέρω γιατί. Δεν έχω ξανανιώσει έτσι για κανέναν ούτε έχω πάει με γυναίκα ποτε μου. Αν μου έλεγες ότι θα με κοίταζε έτσι αυτή η γυναίκα θα είχα ξεσπάσει στα γέλια. Τέλος πάντων, έφτασα στο bar και κατευθείαν ήρθε δίπλα μου.

?:"Γεια"

Ε:"Γεια. Είδα ότι με κοιτούσες."

?:"Έχεις δίκιο. Με συγχωρείς αν σε έκανα να νιώσεις άβολα, δεν το ήθελα. Απλώς μου άρεσε το ντυσιμό σου" Χαμογέλασε"Αα συγγνώμη το ξέχασα. Με λένε Βαλέρια. Χάρηκα" 

Ε:"Χάρηκα επίσης. Με λένε Κατερίνα και μην ανησυχείς μια χαρά είμαι" Της χαμογέλασα και βέβαια δεν την είπα το κανονικό μου όνομα ποτε δεν ξέρεις. 

Εκείνη την στιγμή ήρθε ο barman και μας παρέγγειλε δυο ποτά. Αυτά τα δύο έγινα τρια και μετά τέσσερα και πάει λέγοντας. Είχα πιεί ήδη πιο πριν οπότε με χτύπησε (το ποτό) πιο εύκολα από εκείνη. Τόση ώρα συζητούσαμε για διάφορα και γενικά μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον άνθρωπος.

We Are A Secret (wlw,greek)Where stories live. Discover now