Přihláška pro Alea200.
Jméno: Lisa
Příjmení: Pebmarsh
Věk: 14 let
Povaha: Hodně introvertní na samotářská, ale pokud se někdo dostane do jejího srdce (a kupodivu to není moc těžké- ráda se skamarádí s téměř kýmkoliv), může být i skvělá kamarádka. Je milá ale dost bojácná, takže svoji odvahu a dobrodružnost skrývá uvnitř a nechce si ji přiznat. Občas vybuchne a křičí na někoho, ale rychle zchladne a hned se omlouvá.
Zajímavosti:
- Učení jí celkem jde ale díky tomu jí většinou přijde nudné a tak si většinu hodiny kreslí. O volném čase pak tužku a papír vymění za knížku nebo luk a šípy.
- Jdou jí jazyky a tak již plynně ovládá Angličtinu a Francouzštinu a učí se Esperanto.
- Na táboře se jí moc líbí, ale občas se jí stýská po otci.Team: Hipogryf
Kolik let je na táboře: Tři
Je zástupce: Ne
Ship: Pokud to není nutný, tak bych spíš chtěla aby vyšel najevo v průběhu hry.
Minulost: Už když se narodila neměli její rodiče daleko k rozvodu a Lisino narození je definitivně rozdělilo. Po sotva půl roce byli její rodiče téměř rozvedení.
Když ale Lisina matka jela autem na úřad aby podepsala poslední papíry, nabourala a přišla o život. Lisa naštěstí tou dobou pobývala u otce.
Lisu od té doby vychovával její otec a ona tak prožila krásné a bezstarostné dětství- její otec byl čaroděj a už odmala ji zasvěcoval do tajů magie.
Není tedy divu, že když se u ní v jedenácti letech schopnosti konečně naplno projevily, odjela s úsměvem na rtech na tábor.
Magie: (Tady si Sarah poprvé uvědomila že neví, jak svůj nápad vysvětlit. 😅) Pamatuje si každý okamžik svého života, ale starou vzpomínku může vyvolat pouze pomocí magie. Nikdo to neumí přesně vysvětlit ale funguje to asi tak, že Lisa pošle do mozku vzkaz, jak by měla určitá vzpomínka vypadat (například pokud četla nějakou knížku tak o co by mělo jít na určité stránce). Mozek informaci zpracuje a děj vzpomínky (v tomto případě ta určitá stránka knížky, kterou chtěla prostudovat ) se po mávnutí ruky zobrazí před ní tak, že si ho všichni mohou prohlídnout (snad je to pochopitelné, neumím moc vysvětlovat 😅).
Rodina:
Matka: Liliane Pebmarsh (rozená Grey)
Otec: Henry Pebmarsh
Sourozence nemáVzhled: Své světlé, až skoro bílé vlasy ostříhané na mikádo si občas barví modrou barvou tak, že má někde modré proužky. Má šedo- modré oči a měří asi 175 cm. Ve škole nosí brýle, protože jinak nevidí na tabuli, ale obvykle je ve volném čase sundavá. Nejčastěji nosí džíny, nějaké jednobarevné tričko a výraznější svetr. Na krku se jí vždycky houpe řetízek s přívěskem v podobě modré hvězdičky a v uších má náušnice s modrými kamínky.
Snad je to takhle v pohodě, ještě nikdy jsem žádnou přihlášku nepsala.
~Sarah 💕
ČTEŠ
Moje přihláška do RPG
Random(Předem se omlouvám že tu ještě nemám cover.) Je nutné psát popisek? Možná jen to, že nevím, jestli se ještě někdy nějakého RPG zapojím a proto se to jmenuje Přihláška a ne Přihlášky.