Şimdi bu olay milattan önce gelişti yani kısacası bir kaç hafta önce.
Şimdi bizim bi grup var tam arkadaş mıyız bilmiyorum ama hepimiz berber takılıyoruz; 7 kişiyiz 3 kız 4 erkek. Ben ve 2 arkadaşım (ikisi de kız) da bu gruptaki kızları oluşturuyoruz yani.
Neyse şimdi biz bunları sinirlendirmeyi çok severiz yani onlarda öyle yapar da biz genellikle birbirimizin çantasını açarız ve içindekileri birbirimize atarız fln. Ama gurubun çok bilmişi var bir şey bilmediğimiz de ona sorarız yani bu genellikle sınıfın nerde olduğu olur çünkü bizim okulda her ders öğrenciler sınıf değiştirir ve acayip çok sınıf var.
Ama olay şu ki onun ortalaması 14,4/20 civarlarında galiba ve benimki 15/20 - 16/20 civarlarında.
Ayıptır söylemesi grubun en iyi ortalaması bende ama götümü az da yırtmadım bu sonuçları alabilmek için.
Neyse işte ama genel olarak bu arkadaş böyle sağa sola bazıları enteresan bazıları gereksiz bilgiler dağıtıyor.
Ama bir gün konuşurken ben yine galiba pot mı kırdım ne bilmiyorum bu gitti daha 2 saniye susmadan "EmBeSiLlErE sEsSiZlIğIm IlE cEvAp VeRiRiM". Amk ne sessizliği daha susmadın bile sen bana sinirleneli 5 saniye olmadı ne ara sinirlendin de sessiz kaldın. Onu boşver de o an ben dedim kendi kendime "bari biraz orijinal ol lan" çocuğun söylediği o laf kaç kişi tarafından söylenmiş.
O an ben de sinirlendim ilkokuldan beri illa birileri sinirimi bozucak zaten bu zorunlu galiba onlara göre. Skdndjksmsns ben de dedim "ama sorun şu ki bu benim için geçerli değil" (embesillikten bahsediyorum).
Salak şey aynısını tekrar edip durdu hatta yanılmıyorsam bir öğretmen veya öyle biri gelince onun yanında da aynısını söyledi o da sanki çok havalıymış gibi davrandı galiba yani o kadarı gitmiş beyninden. Ama benim beynim o an cringe detektörü oldu ve onun bu lafı her deyişinde "cringe tespit edildi" dercesine bana sinyal gönderdi kısacası çocuğu şu an bile dövesim var o kadar yani.
Aq sözün orijinalliği 0 ama kelimelerin gerçek acısını göstermemi eğer isterse kafasına sözlük atabilirim yani ama bu biraz fazla acıyabilir.
KAMU SPOTU :
ARKADAŞLARINIZIN KAFASINA SAKIN SÖZLÜK ATMAYIN BU BİRAZ FAZLA ACITABİLİR.
Kamu spotu bitmiştir