Bölüm - 2

170 4 0
                                    

Başımı yere eğerek yürümeye başladım. Zaten kimse de fazla takmamıştı. Okuldan içeri girdiğimde gözlerim müdürün odasını aradı. Bulamayınca birini durdurarak "müdürün odası nerede acaba ? " Diye sordum. "2.katta soldan 3.kapı" diye cevap verince teşekkür etmeden koşar adımlarla merdivenleri çıktım. Sonunda bulduğumda derin bir nefes aldım ve içeri girdim. Ders programımı ve sınıfımı öğrenince fazla konuşma gereği duymadım zaten. Sınıfa girdiğimde hoca daha gelmemişti. Boş bulduğum bir yere oturdum ve defter çıkardım. Defteri bir kenara koyarak başımı sıraya yasladım.
Birinin omzumu dürtmesiyle gözlerimi araladım. "Kızım kendini tanıtsan diyoruz artık ."
Sesiyle istemeye istemeye ayağa kalktım. "Ben Derin. 17 yaşındayım. Konuşmayı pek sevmem. Imm sanırım bu kadar." diyerek yerime geçtim. Yine omzumun dürtülmesiyle hızla arkama döndüm. Kahverengi saçlı yeşil gözlü bir çocuk bana bakıyordu. " Ben Deniz. " diyerek elini uzattı. "Konuşmayı pek sevmem dediğimi hatırlıyorum ?" Bozularak başını yere eğince bende önüme döndüm. Sonunda zil çaldığında yerimde oturmaya devam ettim ve çantamdan bir kitap çıkardım. Okumaya başladım ama birinin adımı seslenmesiyle yine kafamı kaldırdım. Bir grup kızlı erkekli öğrenci el sallıyor ve yanlarına çağırıyorlardı. Gözlerimi devirdim ve " Mümkünse yalnız kalmak ve kitabı bitirmek istiyorum." Zil çaldı ve hoca sınıfa girdi. Bu böyle 4 ders daha devam etti. Kendimi tanıttım, tanışmak için gelenleri tersledim ve kitap okudum. Çıkış zili çaldığında çantamı alarak yürümeye başladım. Taa ki biri yanıma gelinceye kadar. Başımı Deniz'e doğru çevirdim ve "ne var" gibisinden baktım. O da sadece "selam" demekle yetindi. Ona bakmaya devam ettim. Yanımda yürümesinden rahatsız olmuştum. Tam gitmesini söylemeye hazırlanırken birden "Ruhun kaybolmuş gibi geliyor bazen çok boş bakıyorsun." dedi ve hızla yürümeye devam etti.

Seninle BirlikteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin