-𝚅𝚒𝚌𝚝𝚘𝚛𝚒𝚊'𝚜 𝙿𝙾𝚅-
𝙄 𝙬𝙖𝙠𝙚 𝙪𝙥 𝙩𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙢𝙮 𝙙𝙤𝙤𝙧. 𝙄 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙖𝙡𝙖𝙧𝙢 𝙘𝙡𝙤𝙘𝙠 𝙨𝙞𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙣𝙚𝙭𝙩 𝙩𝙤 𝙢𝙮 𝙗𝙚𝙙. "𝙒𝙩𝙛 𝙞𝙩'𝙨 3𝙖𝙢" 𝙄 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙖𝙨 𝙞 𝙜𝙤𝙩 𝙪𝙥 𝙤𝙛𝙛 𝙢𝙮 𝙗𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙚𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙤𝙥𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙧.𝘼𝙨 𝙞 𝙤𝙥𝙚𝙣𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙧, 𝙢𝙮 𝙗𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧'𝙨 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙎𝙮𝙡𝙖𝙨 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙚𝙨 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙤𝙪𝙩𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙧 𝙛𝙧𝙖𝙢𝙚. 𝙄 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙚 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙡𝙪𝙛𝙛𝙮 𝙗𝙧𝙤𝙬𝙣 𝙝𝙖𝙞𝙧, 𝙝𝙞𝙨 𝙨𝙚𝙭𝙮 𝙖𝙗𝙨, 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙩𝙝 𝙩𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙤𝙙𝙮.
𝘼𝙨 𝙞 𝙘𝙝𝙤𝙠𝙚 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙤𝙛 𝙝𝙞𝙢 𝙄 𝙨𝙖𝙮 "𝙮𝙚𝙖𝙝 𝙎𝙮𝙡𝙖𝙨 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙙𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙣𝙚𝙚𝙙?" 𝙃𝙚 𝙨𝙢𝙞𝙧𝙠𝙨 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙧𝙖𝙗𝙨 𝙢𝙮 𝙝𝙞𝙥𝙨 𝙥𝙪𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙛𝙖𝙧𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙧𝙤𝙤𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙘𝙡𝙤𝙨𝙚𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙧 𝙡𝙤𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙩.
𝑂ℎ 𝑠ℎ𝑖𝑡 𝑜ℎ 𝑠ℎ𝑖𝑡 𝑜ℎ 𝑠ℎ𝑖𝑡
𝙃𝙚 𝙩𝙪𝙧𝙣𝙨 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙨 𝙢𝙚 𝙪𝙥 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙥𝙪𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙛𝙛 𝙝𝙞𝙨 𝙨𝙝𝙞𝙧𝙩. 𝙃𝙚 𝙨𝙡𝙖𝙢𝙨 𝙢𝙮 𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣𝙨𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙝𝙞𝙨𝙥𝙚𝙧𝙨 "𝙞 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙞𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙞𝙧𝙩𝙮 𝙛𝙪𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙡𝙪𝙩" 𝙖𝙨 𝙝𝙚 𝙥𝙪𝙡𝙡𝙨 𝙤𝙛𝙛 𝙢𝙮 𝙡𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙗𝙡𝙪𝙚 𝙩𝙖𝙣𝙠 𝙩𝙤𝙥 𝙖𝙣𝙙 𝙪𝙣𝙘𝙡𝙞𝙥𝙨 𝙢𝙮 𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙨𝙩𝙧𝙖𝙥𝙡𝙚𝙨𝙨 𝙥𝙪𝙨𝙝 𝙪𝙥 𝙗𝙧𝙖 𝙖𝙡𝙡𝙤𝙬𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙩 𝙩𝙤 𝙛𝙖𝙡𝙡 𝙩𝙤 𝙤𝙪𝙧 𝙛𝙚𝙚𝙩 𝙠𝙞𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙩 𝙖𝙬𝙖𝙮.
𝙃𝙚 𝙢𝙤𝙫𝙚𝙨 𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙙𝙤𝙬𝙣, 𝙡𝙞𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙝𝙖𝙧𝙙 𝙣𝙞𝙥𝙥𝙡𝙚𝙨 𝙞𝙣 𝙘𝙞𝙧𝙘𝙡𝙚𝙨 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚 𝙖𝙨 𝙬𝙚𝙩 𝙖𝙨 𝙖 𝙨𝙬𝙞𝙢𝙢𝙞𝙣𝙜 𝙥𝙤𝙤𝙡. 𝙃𝙚 𝙢𝙤𝙫𝙚𝙨 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙥𝙪𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙛𝙛 𝙢𝙮 𝙡𝙖𝙘𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙤𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙞𝙨 𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙛𝙞𝙣𝙜𝙚𝙧𝙨. 𝙃𝙚 𝙡𝙞𝙘𝙠𝙨 𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙞𝙣𝙜𝙚𝙧𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙩𝙞𝙘𝙠𝙨 𝙩𝙝𝙧𝙚𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙞𝙣 𝙢𝙚 𝙖𝙨 𝙄 𝙡𝙚𝙩 𝙤𝙪𝙩 𝙖 𝙨𝙘𝙧𝙚𝙖𝙢.
𝙃𝙚 𝙨𝙢𝙞𝙡𝙚𝙨 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙚 𝙖𝙧𝙚 𝙝𝙤𝙢𝙚 𝙖𝙡𝙤𝙣𝙚 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙢𝙮 𝙗𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙞𝙨 𝙖𝙩 𝙝𝙞𝙨 𝙜𝙞𝙧𝙡𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙'𝙨 𝙝𝙤𝙪𝙨𝙚. 𝘼𝙨 𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙫𝙚𝙨 𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙞𝙣𝙜𝙚𝙧𝙨 𝙞𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙢𝙚 𝙄 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙢𝙮 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙧𝙞𝙥 𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙧𝙤𝙬𝙣 𝙛𝙡𝙪𝙛𝙛𝙮 𝙘𝙪𝙧𝙡𝙮 𝙝𝙖𝙞𝙧 𝙖𝙨 𝙢𝙮 𝙝𝙚𝙖𝙙 𝙛𝙡𝙮𝙨 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣𝙨𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙨 𝙢𝙮 𝙢𝙤𝙪𝙩𝙝 𝙡𝙚𝙩𝙨 𝙤𝙪𝙩 𝙖 𝙢𝙤𝙖𝙣.
"𝙎𝙮𝙡𝙖𝙨" 𝙄 𝙢𝙤𝙖𝙣 𝙖𝙨 𝙝𝙚 𝙩𝙪𝙧𝙣𝙨 𝙢𝙚 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙧𝙤𝙥𝙨 𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙭𝙚𝙧𝙨 𝙨𝙩𝙞𝙘𝙠𝙞𝙣𝙜 8 𝙞𝙣𝙘𝙝𝙚𝙨 𝙤𝙛 𝙝𝙞𝙢 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙢𝙚. 𝙃𝙞𝙨 𝙝𝙞𝙥𝙨 𝙥𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙢𝙞𝙣𝙚 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙧𝙪𝙞𝙨𝙚𝙨 𝙖𝙨 𝙝𝙚 𝙜𝙧𝙤𝙬𝙡𝙨 "𝙛𝙪𝙘𝙠 𝙗𝙖𝙗𝙮 𝙜𝙞𝙧𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙙𝙖𝙙𝙙𝙮 𝙨𝙤 𝙝𝙤𝙧𝙣𝙮".
𝙃𝙚 𝙥𝙤𝙪𝙣𝙙𝙨 𝙛𝙖𝙨𝙩𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙧𝙙𝙚𝙧 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚 𝙨𝙘𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙝𝙞𝙨 𝙣𝙖𝙢𝙚.
My alarm clock goes off. I take my pillow over my head and scream. Why can't he just fuck me in real life? I get up and walk to my bathroom, turning on my shower. I go by my bed and open up my nightstand pulling out a pink vibrator from the drawer.
I walk to the shower pulling off my pink thong and my pink tank top. I get in the shower wetting every part of my body and turn on the vibrator placing it hard onto my clit. I let out a moan as a tingle moves up my body.
I moan harder as I gulp for air. I think of Sylas and I think of my dream trying to play it off in my head when I see a shadow outside of my curtain. The shower curtain pulls back as Sylas stands there naked.
"Sy- Sylas what are you doing?" I attempt in complete shock. He gives me a bad boy smile staring at my soft boobs. He walks into the shower and pushes me up against the black marble wall. I let out a sexy moan as he grabs my boobs.
YOU ARE READING
He Owns Me
RomanceHey guys this is my first story about a story about a girl named Victoria and her brothers best friend who is living with them named Sylas. They have no parents it's just them 3 and you get to read some spicy stuff that goes on with Victoria and Syl...