Merhaba arkadaşlar yeni bir oyunla karşınızdayım. Bir önceki eleştiri de tabletteki FNAF dan bahsediyordum ve kendi oyunuma göre yorum yaptım 😁.
Neyse yeni oyun eleştirimize başlayalım 😄. Oynumuz herkesin bildiği "MORTAL KOMBAT" bu oyunu hem çok severim hem de çok iyiyimdir 😎. Şu an hiçbir araştırma yapmadım kendi yorumumca anlatacağım. Ilk olarak Hikaye Anladığım kadarıyla Shao Kahn (doğru yazdığımdan emin Değilim) yani baş kötümüzün savaşçılarımızı öldürerek hükmetmek istemesidir ve Raiden'ın da garip taşımsı bir aletle füzyonlar görüp bunu engellemeye çalışmasıdır. (Not: Bu benim yorumum yorumlara araştırmadan atıyorsun gibi Şeyler yazmayın lütfen 😒)
Grafiklere gelirsek açıkçası pek beğenmedim yani ilk başta müthişti ama sonra İnjustice Gods Among Us oynadım ve sonra çok kötü gelmeye başladı. Özel hareketler çok görkemli değil fakat idare eder. Bazı karakterlerin bazı hareketlerine karşı gelmek imkansız. Mesela Sheeva'nın zıplayıp insanların üzerine atlaması, Noob Cyberg'ün ışınlanıp tekme atması vb. Hareketlere Yanıt verilmiyor. Ayrıca MK 9 da Goro, Kintaro ve Shao Kahn'ın oynatılmaması çok kötü.
Neyse favori karakterlerim Sindel ve Sheeva. Bir tanesi Shao Kahn'ın diğeri ise Goro'nun Karısı. Neyse puanlarıma gelelimPuanlarım:
Grafik: 2,5
Alana Uygunluk: 5
Zorluk: 4
Hikaye: 5
Genel Puan; 4Eleştirmem için oyun istiyorsanız yoruma yazın 😊 (Not: Fikirlerinizi yazın fakat küçümseyici ve aşağılayıcı eleştiri yapmayın lütfen 😞)