Срещата

76 4 3
                                    

Здравейте, аз се казвам Ана живея в Лос Анджелис и съм на 15 години. Всяко лято ходя в Калифорния специално да се видя с най-добрите ми приятелки Емили която също е на 15 и Ребека,на 16 години. Ребека има кафява коса и кафяви очи, а Емили е с кестенява коса и сини очи. Аз много обичам свойте приятелки,ако тях ги нямаше в този град незнам какво щях да правя. Но също имам и още но за тях ще разкажа по-късно.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Слънцето изгря и ми светна в очите аз се събудих,сънено отворих сините си очи и се протегнах. Станах от леглото залитайки и се погледнах в огледалото. Тъмно-русата ми коса беше толкова рошава,а очите ми подпухнали. Влязох в банята да си измия зъбите си и си и сложих коректор за очи и спирала. Аз не се гримирам много по-принцип. Отидох до стаята и си облякох черен потник на черепи,къси панталонки и лятните ми кецове. Отидох да закуся при баба и дядо. Аз живея с тях когато съм тук в Калифорния.

-Здрасти бабо,дядо,какво има за закуска?-питах аз.

-Днес реших да направя филийки намазани с шоколад.-отговори баба.

-Уура,-казах аз-много обичам.

-Ще ти харесат,баба ти купи много хубав течен шоколад.- каза дядо

-Ммм че вкусно! И продължих да ям когато свърших,пих вода,гушнах баба и дядо,взех си чантата и излязох. Нямах търпение да се видя с приятелките си,не се бяхме виждали от месеци. Срещата ни беше в 10 а сега беше без 3мин. дали щях да стигна? Отворих входната врата и ги видях,бяха седнали на пейката до блока. Щом ме видяха те се затичаха към мен и се прегърнахме. Беше кратка прегрътка но истинска. Поне за Беки(Ребека),защото Еми(Емили)продължаваше да ме гушка.

-Можеш да ме пуснеш вече.-казах почти задъхано понеже ми беше спрял въздуха от силната и хватка.

-Хайде Еми, пусни я.-и Беки ни раздели.

-Но немога да се здържа,толкова отдавна не сме се виждали.

И така продължихме да се разхождаме,да си говорим за филми,песни,училището и как сме завършили,за новите магазини и т.н. Ние много обичаме да се разхождаме в квартала и да ходим в мола който е близо до нас,да ходим по магазините и да си купуваме да ядем някакви вредни храни като чипсове,много шоколадови изделия,царевични пръчки и др. И най-накрая дойде темата за момчето което гледаха те. Всъщност Беки и Еми са влюбени е едно момче което играе футбол на близкаото игрище с приятелите си. До игрището има голяма площатка с много люлки и пейки и те седят там за да го гледат. Той се казва Макси и всъщност аз им го показах, защото всъщност бях гадже с него когато бях на 7 или 8г., дори не си спомням кога също така и кога се разделихме и защо. Е тогава бяхме малки деца едва ли сме разбирали много от това. Щом им го показах и им разказах за него те започнаха да го гледат уж за да го проучат,но после започнаха да говорят само за него и да го следят и накрая се влюбиха в него. Но това не им пречи по никакъв начин на приятелството,въпреки че често се карат,но за съвсем други неща. Понеже сигурно знаят че той никога няма да разбере за това,че го обичат,а дори и да разбере никога няма да се получи с която и да е от тях. И так те ми разказваха за него какво е направил,дали ги е погледнал и т.н.
Всъщност така мина сутрешното ни излизане,щом се прибрах и се наобядвах седнах на компютъра си,играх на игри и нямах търпение да изляза навън с Еми и Беки отново,те гледаха тези момчета само следобед понеже те тогава излизаха,но на мен не ми пукаше особенно за това,беше важно,че щяхме да ходим в мола за да си купим нова дреха. Бяхме се оговорили за 15:30ч.,защото не беше много топло за по-късно,понеже ние винаги сме свикнали да излизаме рано. В този момент телефонът ми звънна беше Беки.

-Ало,Ани искаш ли да излезем направо сега?-в момента беше 15:00ч.

-Ок,става ,но каза ли на Еми?

-Да,преди малко и се обадих,веднага тръгваме за мола,нали?

-Да,естествено.Чао.

-Чао,до след малко.

Затворих телефона и веднага изхвърчах от вкъщи,след като се обух и оправих,естествено.

     

Разхождахме се по магазините, Беки си купи едни обици които,толкова много хареса и нова чанта за през рамо, и Еми мислеше да си купи,но се отказа,въпреки че нейната чанта вече се беше олющила и изпокъсала малко,затова си купи нови водни очила понеже тя много обичаше да плува и нов розов потник. Аз си купих нови бежови много хубави сандали с пладформи. И така обикаляхме магазините,купихме си нещо за ядене. Когато се върнахме и си оставихме нещата по къщите,отново се срещнахме и седнахме на една пейка и тогава се появиха момчетата,които гледаха Беки и Еми. И Макси беше там имаше и едно по-малко момче,което вървеше с тях. Но то се спъна и падна.

-Стига си ревал и ставай вече.-заяви грубо един техен нов вероятно приятел.

То стана но продължи да плаче.Щом отминаха Еми бързо каза:

-Този е голям грубиянин!

-Нали,-съгласи се Беки-как само му каза,леле,но имаше смешни гащи.

-Е,шарени с различни цветове.-казах аз.

-Да след като се води с тях трябва да му измислим прякор.-заяви Беки.

-Да, нега да бъде грубиянина или невъзпитания.-троснато и възмутено от това,което е видяла каза Еми.

Следва продължение...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Това е първата ми история,моля ви пишете коментари или гласувайте ако я четете,за да знам дали ви харесва. Извинявам се ако има грешки.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 13, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Summer Love(BG)Where stories live. Discover now