random facts 'bout the story

47 6 4
                                    

Nos mindenekelőtt nagyon szépen köszönöm a csillagocskákat, illetve egyáltalán azt, hogy elolvastátok a könyvet :3

Most pedig hoznék pár tényt, amikkel talán tisztábban átlátod a történetet <33

1. Mindenképpen a jövőben íródik az egész sztori, mikor már annyira elfajul a homoszexuálisok iránt érzett gyűlölet, hogy katonákat vetnek be a kivégzésükre. (Erre semmi garancia nincs, ez egy kitalált dolog.)

2. A katonák direkt csak az egyik félt ölik meg, mert szeretnék a másik embert szenvedni látni.

3. Kérdezhetitek, hogy még a negyedik évfordulójuk előtt/után miért nem adta oda Taehyung Jungkooknak a naplót? Először nem tudtam, miért kéne így lennie, de a végén ezzel állt össze a sztori. Ha jobban belegondolok, tudok rá logikus magyarázatot adni. Előtte azért nem, mert nem sokkal a harmadik bejegyzés után elhagyta a füzetet, majd a negyedik évfordulójuk hetében bukkant rá, avagy valaki megtalálta helyette. Ez kérdéses hehe. Utána pedig azért nem, mert az eljegyzést követő hónapban Jungkookot meggyilkolják.

4. Jungkook már a katonák "betörése" előtt tudta, mi vár rá, éppen ezért búcsúzott el Taehyungtól. Az szintén kérdéses, hogy honnan tudhatta ezt az információt, illetve, hogy honnan tudták a megbízottak, hogy melyik félt kell lelőni. A képzeletetekre bízom :3

5. A harmadik részben jöttek össze, éppen ezért volt ott a "Ragyogtam. Ragyogtunk." mondat.

6. Először mindenképp azt szerettem volna megvalósítani, miszerint Taehyung öngyilkos lesz Kook halála után, és a Mennyben élik tovább az életüket, viszont azt már túl klisésnek hittem, DE úgy fejezitek be a sztorit, ahogy azt a fantáziátok követeli. Lehet sad end, lehet happy end.

Körülbelül ennyi tényt gyűjtöttem össze, ha van valami kérdés még, ami miatt nem világos a történet, azt nyugodtan tegyétek fel kommentben, ha tudok rá magyarázatot adni, ha nem, válaszolni fogok <33

És ezzel együtt hivatalosan is lezárom a "Szeretni" című művemet.

~licsi

𝘀𝘇𝗲𝗿𝗲𝘁𝗻𝗶 || 𝘁𝗮𝗲𝗴𝗴𝘂𝗸 || ✔︎Where stories live. Discover now