Чужинець у Міскрії

35 0 0
                                    

  Минуло три місяця, за цей недовгий час, Аполон-Нокс не одноразово намагався звільнити елементалі, які іще були ув'язнені у колонах. Але йому нічого не вдалося. Учений знав, що скоро у Міскрію,  прийде, їхній рятівник, Драко. І так сталося, через тиждень, після останнього нападу Аполона-Нокса, у джунглях Міскрії з'явився молодий хлопець. Охоронець Джунглів, був насторожений появою незнайомця. Тому запитав:
—Ти хто?
—Мене звати Драко. А де я, і хто ти?
—Клянусь сокирою Гуліафа! Це справді ти. Драко ти знаходишся у Міскрі, а я, охоронець цих джунглів.
—А як тебе звати? І чому ти так здивувався почувши моє ім'я?
—Драко мене звати Морзан. Але це, моє перше ім'я. Я здивувався тому що, йде війна яку можеш зупинити лишень ти. Ми вже цілий рік, чекаємо на тебе, і от ти прийшов.
—Морзан, а що у тебе є друге ім'я? А, і ским ви воюєте, і чому саме лишень я можу зупинити цю війну?
—Звісно, у мене є друге ім'я. І чому саме лишень ти, можеш зупинити цю війну. Я тобі, сказати не можу. Для цього тобі потрібно знайти ученого, який знає пророцтво. І все тобі розкаже.
—А яке твоє друге ім'я? І де мені шукати ученого?
—Моє друге ім'я Охоронець Джунглів. Мене так звати, тому що це моя робота. А ученого, можна знайти у селещі, що на заході від тебе. Але будь обережний, охоронці селеща не знають про твій прихід, і можуть почати стріляти по тобі із луків.
—А тоді як мені пройти до них?
—Драко я тобі дам щит, із секретним гербом, коли ти покажеш їм щит то скажи,     "скул-блака-свен", і вони тебе пропустять. А Драко я чуть не забув, тримай цього звіра, це Міскріт і його звати Уїк. Драко, Міскріти— це чарівні істоти, які захищають нас.
—А можна я буду називати тебе Морзан?
—Звичайно можна Драко. А ти не забув що маєш сказати?!
—Ммм... Ні. Допобачення Морзан!
—Допобачення Драко!
   На цих словах, вони розійшлися. Драко пішов до селища, а Морзан охороняти джунглі.

Міскріти:велике злоWhere stories live. Discover now