Începutul (SLAY)

8 1 1
                                    

          Totul a început când părinţii lui Daria Stropinela au decis să o facă o sclavă a societăţii şi au trimis-o la şcoală. Deoarece Stropinela a fost prea hot pentru această incintă de stat, au trimis-o la spitalul de nebuni. 

        Într-un final aceasta hot girl viitoare milf (aka Daria) a ajuns in incinta spitalului pregatita de internare. Cand a ajuns in camera ei acolo se afla un prost. Pe patul lui scria Fabio Alfonzo.

-Ce martalog pari...spuse Stropinela.

-Taci fă proasto, mă joc braul stars. îi răspunse Fabio.

Pupilele Dariei i se dilată. Un sentiment de fericire nemaipomenit o cuprinde. Palmele încep să ii transpire.

-Ş-şi eu m-mă joc braul... spuse Daria cu greu.

Fabio lasă telefonul din mână, se ridică din pat şi îi spune uitandu-se fix la ea:

-Şi eu mă joc cu mă-ta!!!!!!!!!! spuse acesta în timp ce pe fundal se auzea melodia Ma iubeste femeile de la Margineanu.

Daria începe să plays the victim ca întotdeauna şi îi spune lui Fabio:

-Mama e moartă...

-MOARTĂ DUPĂ MINEEEEEEE!!!! (Ma iubeste femeile playing in the background)

Daria se uită în ochii lui Fabio cu dispreţ.

-AOLO, ce privire de satană ai. Iartă-mă, credeam că glumeşti fă... spuse Fabio suspinând.

-Auzi..ca să te iert, răspunde-mi la urmatoarea întrebare...ÎL ŞTII PE YAMIL? spuse Daria în timp ce ochii i se făcura cum i se fac la Jabami când vede păcănele.

-Nu cplm, răspunse Fabio curios.

-YAMIL IN GURĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (moment critic ca in animeuri explozie alea alea muzică bum cica bum)

-Daria...răspunse Fabio uitându-se în ochii lui Stropinela cu o dragoste platonică de nedescris.

-Da uwu? răspunse Stropinela cu ochi de anime girl.

Fabio se puse in genunchi si cu niste ochi induiesatori se uita la Stropinela si ii spuse:

-Iti promit ca te voi scoate de aici si ne vom juca braul stars la piştolea!!!

.................................

Venise noaptea ,iar cei doi se uitau pe geam.

-Daria fii atentă bă Daria. spuse Fabio

-Ce?

Fabio o ia pe Daria şi o aruncă pe geam. Aceasta pică într-un gunoi plin de ratoni.

-ACUM EŞTI LA FAMILIA TA!! strigă Fabio.

-O SĂ PUT! îi spuse Daria

-ORICUM PUŢI DARIA!

Strigă Fabio în timp ce se dezichilibrează şi pică de pe geam în gunoi peste Daria.

-Bă prost eşti, put a bombardier câcat.

-Taci, măcar am scăpat. îi spuse Fabio ieşind din gunoi.

Fabio o ajută pe Daria să fure un raton. După cei doi au plecat fericiţi să se joace braul stars.

(scris de Daria)


Întreabă-mă De CeWhere stories live. Discover now