Zengin Bir Dış mimarlık yapan Ethan diye bir adam vardır . Bu adamın karısı Judith , Oğulları Jason ve Shaun isimli çocukları Vardır.
Pazartesi günüydü, Ethan'ın karısı ve çocukları alışverişe gitmiştir. Ethan uyanır, banyo yapar , traş olur, dişini fırçalar. Işi bittiğinde özel çalışma odasına girip yeni bir apartman resmi yapar. Yaptıktan sonra kahvesini içip kitap okumaya başlar. Kitabını okurken karısı ve oğulları gelir. Çocukları hemen bahçeye oyun oynamaya çıkar, Ethan'da karısına yardım eder. Ethan karısına yardım ettikten sonra oğullarıyla oynamaya gider ve oynar. Oynadıktan sonra yemek yerler sonra AVM'ye giderler.
AVM'de Jason, annesi ile Shaun, babası ile gezer. Sonra Shaun'a ayakkabı alınacağı için çocuklari değişirler. Ethan, oğlu Jason ile gezerken Jason balon ister. Bir tane kırmızı balon alırlar. Ethan balonun parasını verirken Jason Kalabalıkta kaybolur. Ethan çok korkar ve bağırarak Jason'u armaya başlar. AVM'nin en üs katindan aşağıya bakarken Jason'u görür ve en alt kata iner. Sonra Kırmızı balonlu bir çocuğun yanına gider ve Jason o değildir. Etrafına bakarken Jason'u görür. Jason AVM'nin çıkış kapısından çıktığını görür ve Ethan Jason'a doğru koşar. Dışarı çıktığında Jason'u caddenin karşısında görür. Jason diye bağırır. Ethan Jason Babasına doğru koşarken araba çarpar. Ethan Jason diye bağırır. Ethan, Jason'u kucağına aldığında Jason "özür dilerim baba" der ve ölür.