Tanıtım

396 18 4
                                    

Küfürü kanında olandım ben. Gecenin karanlığında paketten çıkardığım panzehirimi - sigaramı -, koydum kıvrılmış çatlak dudaklarıma. Şuan karşımda olsa bana kızardı. Kendisi de alırdı bi sigara kulağının arkasına. Ben bitirine kadar beklerdi. Neden bunu yaptığını bilmiyorum ama en çok onu yapmasını özlemiştim galiba. Benden gideli çok uzun zaman oldu heralde hatırlamıyorum. Son hatırladığım kasvetli gözleriydi hayalimce.

Bir yıkıntı enkazı içinde sadece oturdum ve bir sigara daha yaktım. Kaçıncı sigaram bilmiyorum. Tek bildiğim kanıma işleyen zehiri - panzehiri - ciğerlerime dolduruyorum. Tanıştığımız gün hissedemediğim tüm duygular şuan bana ölüm gibi gölge oldular. Kimse onun yerini dolduramadı birdaha. Ne derseniz deyin ben aşka inanmayan adam, şimdi karşısında yok oluyorum günden güne. Acizliğimi kalbime gömerken beni diri diri mezara koyuşunu izliyorum. Haberini bile alamadığım o karşı cins şuan beni tanıyor mu onu bile bilmiyorum. Çocukluğumda kalan bu denli safhadaki boşluk gerçekliğime yansıdığında anlıyorum bütün benliğimi, kendimi ve gölgelenişimi. Uzaktan sesler duyuyorum. Sanırım deliriyorum.

Hayatları hikaye dolu, ruhları bakirelikten mahsun kalan milyonlarca insanla safhadaki sınırlarımı ayırıyorum. İnsanlığımı unuttuğum her geçen gün biraz daha yoksunlaşıyorum hayattan. Sahi hayat demişken yaşayan bir ölü olarak anlatıyorum. Yazdıklarımı susuyorum belkide. Boğazımdaki düğümcüğü yutana kadar tutunuyorum yokluğuna.

Başlangıcı olmayan bir son benimkisi. Kim ya da ne olduğumu çözemeden onu kaybedişimi kutluyorum. Şimdi bir sigara daha yakıyorum ve bütün hayallerime bir çizgi çizerek yoluna koyuyorum.

Geçmişini kaybetmiş bi adamı dünyaya biraz da olsa alıştıran kadının küfürleri kulağımda. Hatırlıyorum en son şakaklarımda olan dudakları tüyler ürperten bedenime sağdık kılıyor hatıralarımı.

Sigara bitti. Duman saf ve yoğun. Gözlerim kapanırken daldığım hayaller rüyada dönüşüyor. Sert yatak kenarının beynime yaptığı baskıyı hiç sayarak dalıyorum kabuslara.

Yaşayan ölülere hatıralarımla...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İpleri Dolaşmış UçurtmalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin