Iubirea interzisă

9 0 0
                                    

Amalia ,o fata săracă ,s-a mutat alături de familia ei ,intr-o casa la oraș.
După ce s-a mutat la noua școala,l-a intalnit pe Thomas. Un baiat atrăgător ,de care s-a îndrăgostit pe loc!
Luni de zile ea se gândea la el ,ii făcuse scrisori pe care nici măcar nu i le trimisese .Intr-o zi băiatul veni la ea și ii spuse tot ce simte.Amalia era in al nouălea cer aflând ca băiatul visurilor ei o place.
Alerga spre casa ,ca sa le dea vestea cea bună părinților ei!
Din păcate ,pentru ea ,aceștia au spus ca nu mai are ce caută cu acel baiat!
Va dați și voi seama ca ,atunci când fata auzise aceste cuvinte din gura părinților ,parcă i se tăiase respirația .


A doua zi la scoala,ii spusese lui Thomas tot ce se întâmplase in seara precedenta.....
Săracul baiat ,nici nu știa ce sa mai spună auzind toate aceste lucruri .Tinerii au început sa se întâlnească pe ascuns ,fără ca părinții fetei sa bănuiască ceva!

După câteva luni,Amalia și-a încercat norocul ,spunându le părinților dacă vor sa îl întâlnească pe Thomas.Aceștia au fost de acord sa îl cunoască ,ca să știe mai multe lucruri despre el ......
Când băiatul venii la ei acasa ,părinți domnișoarei au început să îl ia la întrebări ....Văzând ca băiatul e foarte sincer ,aceștia au lăsat o pe fata lor sa fie împreuna cu el!
Cei doi erau foarte Fericiți de reușită lor ,si ca puteau sa se vada!❤️

Iubirea interzisăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum