Şarkıyla okuyun please ^-^
Kyungsoo
Her zaman alışık olduğum çığlık sesleriyle uyandım. Ama bu sefer ki çok yakından geliyodu. Yattığım soğuk zeminden kalktım ve sesin olduğu yere yaklaştım. Kölesi olmama rağmen ilk defa sahibimi görüyodum. Benim gibi milyonlarcası bu mahzendeydi. Diğerlerinin söylediğine göre o bir şeytan. Buraya geldiğinde kesinlikle biri ağır yaralanırmış veya ölürmüş. Ve o inanmadığım sözlere kendi gözlerimle tanık oluyordum. Yerde yatan adamı ölümüne döverken kahkaha atıyordu. Bu.... bu korkunç. Ama nedenini bilmediğim bir şekilde ondan korkmuyorum. Kafasını kaldırmasıyla gözlerimiz birleşti. Kalp atışlarım hızlanırken nefes almayı unutmuş gibiydim. Adama vurmayı bıraktı ve üstünden atlayarak bana doğru gelmeye başladı. Her adımında kalp atışlarım biraz daha hızlanıyordu. Ona neden bu kadar dokunmak istiyorum. Saçmalama kyungsoo ona dokunamazsın sen sadece bir kölesin. Hala ona baktığımı farkedince kafamı eğdim. Ona bakmak istiyorum. Saçımdan tutup çekti ve ona bakmamı sağladı. Neden bu kadar mutlu hissediyorum. Nasıl bu kadar yakışıklı olabilirsin? Elimde olmadan gülümsediğimde şaşkınlıkla saçlarımı bıraktı.
"Adın ne?" Sesi neden bu kadar mükemmel hissettiriyor? Ölene kadar dinleyebileceğim bir melodiydi benim için.
"Kyungsoo. Efendim." Güldü ve arkasına döndü.
"Yeol onu da al."
"Peki, efendim."
İlk bölüm olduğu için fazla uzun olmasını istemedim. Ne zman yorum gelirse o gün içinde yb atcam cidden tek tesellim yorum. Yorm gelince cok mutlu oluyorum akksm. Saraghae ^3^