Abi se duse în fuga la charli sa ii arate noile haine care le cumpărase de banii ei .Charli ii spune ca sunt ok și zice sa meargă mai repede la ea acasă ca are o surpriza pentru el....
Odată ajunși...charli îl întreabă pe Abi dacă a mai făcut pasiune sălbatică pana acum.Abi spune ca nu pentru ca e bombardier și a fost toată viata singur și virgin:)Atunci charli spune bucuroasa:
-Ei bine vei face acum.....
Apoi Charli a început sa se dezbrace pana a rămas doar în chiloți..
Abi era în cel mai mare extaz asa ca își da jos tricoul și blugii ,pana rămâne în chiloți......
Amândoi în chiloți iar charli spuse :
- Ce rost mai are sa ii purtam ca oricum e același lucru .....apoi își da jos chiloții ei tanga foarte sexi și rămâne în patlajica goala
În acel moment abi rămâne cu gura căscată, pregătită de lins...
În același moment își da și el chiloții jos și....charli nu mai avea răbdare...după asta au început sa își frece patlajica și bananuța una de alta pana când abi a ajuns peste Charli și i a băgat o bine de tot ....apoi charli a început sa screme ai sa tipe iar Abi sa o tragă cu stil...
Au făcut asta în jur de 3 ore pana când charli a țipat odata tare:
-AHHHAHHHH CE BINE E
Iar atunci Abi a început sa dea de 2 ori mai tare și mai repede ca să o satisfacă pe Charli mai mult.
După asta s au oprit și Charli sa pus pe spate iar Abi în fund pe genunchi ei și au început iar sa își atingă cu pasiune banana și patlajica una de alta ...au mai făcut asta câteva minute pana când au zis sa sa oprească pentru ca la noapte este mai senzual și pe întuneric e mai frumos..Dar ce credeți?Bine înțeles ca Abi nu s a abținut și I a mai tras o odată lui Charli.Si mai continuau dar dintr o data a sunat soneria............
CITEȘTI
Baby Abi x Chari Damelio
HumorAbi pleacă în America și își găsește iubirea vieții,pe Charli ,cu(,) care își vede viitorul iar Charli crede ca este cel mai sexy bărbat din lume