Boom Boom Ciao* = Περιστασιακό σεξ και μετά αντίο
Είχε μαζέψει όσες εικόνες μπορούσε στη φωτογραφική της μηχανή από την Αιώνια Πόλη και με τη βαλίτσα της , τη τσάντα της και με όλα τα απαραίτητα ήταν στο τρένο καθοδόν προς Φλωρεντία ... Είχε μαγευτεί από την εξαίσιας ομορφιάς φύση της Τοσκάνης ... Καταπράσινα λιβάδια , εκτάσεις με παράξενα δέντρα και μέσα στο πράσινο ξεπρόβαλλαν πέτρινοι πύργοι , γραφικά σπιτάκια ... Ξεκίνησε να τα φωτογραφίζει , ήθελε να τα αιχμαλωτίσει με τον φακό της ...
Μιάμιση ώρα έκανε να φτάσει στη Φλωρεντία από τη Ρώμη ... Ευτυχώς που προτίμησε το τρένο γιατί αν είχε πάει με πούλμαν θα έτρωγε τρεις ώρες με ταλαιπωρία ... Κατέβηκε από το τρένο και βγήκε από τον σταθμό ... Περπάτησε για μισή ώρα και έφτασε στο ξενοδοχείο της ... Είπε τα στοιχεία της στον ρεσεψιονίστ , έκανε check in και ο ρεσεψιονίστ της έδωσε το κλειδί-κάρτα του δωματίου της ... Τον ευχαρίστησε και ανέβηκε επάνω ...
Μπήκε μέσα στο δωμάτιό της και πήρε μια βαθιά ανάσα ... Κλείδωσε τη πόρτα και γδύθηκε ... Έκανε μπάνιο , σκουπίστηκε , φόρεσε καθαρά εσώρουχα και το άρωμά της ... Χτένισε τα μαλλιά της και φόρεσε ένα τζιν παντελόνι τύπου ψαράδικο με σκισίματα και ξεβάματα , μια κοντομάνικη λευκή μπλούζα με κεντημένα λευκά λουλούδια και άσπρα αθλητικά παπούτσια ...
Μη χαλαρώνεις Σεμέλη , πάμε για δουλειά τώρα ... Είπε από μέσα της ...
Η Φλωρεντία την είχε αφήσει άφωνη ... Η Φλωρεντία την μάγεψε ... Δεν σταματούσε να έβγαζε φωτογραφίες ... Ξεκίνησε από το σημείο σύμβολο της πόλης τη Ponte Vecchio που από κάτω τη περνούσε ο ποταμός Άρνος , τις υπόλοιπες γέφυρες , πέρασε από το δρόμο των κοσμηματοπολών με τα ιστορικά κοσμηματοπωλεία , φωτογράφισε τη συνοικία με τα μαγαζιά των διάσημων οίκων , ανέβηκε στο ψηλότερο σημείο της πόλης τη Piazzale Michelangelo και πήρε πανέμορφες πανοραμικές φωτογραφίες της πόλης , κατευθύνθηκε στη Piazza della Signoria όπου φωτογράφισε τα έργα τέχνης , τα οικοδομήματα , τα αγάλματα και το συντριβάνι που συνέθεταν ένα πανέμορφο σκηνικό μιας άλλης εποχής ... Αλλά εκεί που τράβηξε τις ωραιότερες φωτογραφίες ήταν στη Santa Maria del Fiore ... Αυτή η πόλη χαράχτηκε στη καρδιά της σκέφτηκε πως άνετα θα έμενε μόνιμα εκεί ...
Είχε πάει μεσημέρι και η πείνα ξεκίνησε να την ενοχλεί ... Μόνο ένα καφέ είχε πιει και ένα κρουασάν είχε φάει στο σταθμό της Ρώμης την ώρα που περίμενε να έρθει το τρένο για Φλωρεντία ... Κατευθύνθηκε ξανά στη Piazza della Signoria , καθώς είχε ακούσει πως εκεί υπάρχουν δύο μαγαζιά που πουλάνε τα καλύτερα panini σάντουιτς της Φλωρεντίας ...
YOU ARE READING
Η Φλωρεντία της Σεμέλης Short Story 🔞⚠️🔒
RandomΑκατάλληλη Ερωτική Ιστορία με μια δόση Περιπέτειας , περιγραφή στο κεφάλαιο Υπόθεση και Πρωταγωνιστές Σύντομη Ιστορία κατάλληλη άνω των 18 (Περιέχει πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών και άσεμνο λεξιλόγιο) Εξώφυλλο φτιαγμένο από μένα / Cover made by me