maar he lo wat vind je van mn pak vraagt eliza als we bij het tafeltje aan zijn gekomen ik vind hem mooi hoor eli antwoord ik er komt een redelijk jonge jonge aan gelopen met rommelig bruin haar vaag herken ik hem ergens van dan roept hij lola ben jij het dan zie ik het,het is klae mijn oude buurjongen hij vraagt wat kan ik voor jullie door geven aan de chef 1 sate stokje voor mij zegt charlie voor mij ook zeg ik. voor eliza en james de soep van de dag we praten over waarom vrouwen zich zelf zo kwellen door hun voeten in hakken te steken of strakke kleding aan te trekken ik die totaal niet ge concentreerd meer is op het gesprek verdrink bijna in charlie zn prachtige helder blauwe ogen in eens voel ik een warme hand op mijn schouder ik schrik wakker het is eliza s hand ze zegt liefje james voelt zich niet helemaal lekker dus wij gaan alvast ik sta op en geef haar een kuffel en zeg is niet erg liefje we lopen samen nog naar de kassa ze betaalt en buiten nemen we afscheid. ik loop richting het station totaal in mezelf gekeerd stap ik op de trein naar utrecht. in eens gaat er iemand naast me zitten ik kijk op en zie dat het charlie is hij lacht even naar me en ik lach terug hij vraagt en is je eerste dag geslaagd? ja zekker ik heb nog nooit zo snel vrienden gemaakt. waarom niet dan vraagt hij zacht. ach blijkbaar ben ik niet zo leuk ofzo. dan staat hij op en zegt aller liefste lola je bent geweldig alsjeblieft onthoud dat, en ik vind dat je prachtig bent van binnen en van buiten. ik glimlach even en dan hoor ik dat ik er uit moet. ik sta op en pak mijn spullen als hij opstaat schrik ik even hij zegt lola denk je nou echt dat ik zo n leuk meisje alleen laat. we stappen uit ik pak zijn hand.rustig lopen we van de lange stations trap af onder aan de trap geeft hij me een snelle zoen en we nemen afscheid als ik in de bus zit denk ik fuck ik heb net gewoon gezoend met charlie op dat moment voel ik mijn jas zak trillen het is eliza....