"Είναι οι τελευταίες μέρες του καλοκαιριού, τελος πια οι διακοπές..Όπως καταλάβατε αρχίζει το σχολειο. Νιώθω λίγο άγχος γιατί μετακόμισα από τις 2 Ιουνίου εδω στην Σεουλ και θα είναι η πρώτη μου φορά στο καινούριο μου σχολείο. Στο διάστημα των διακοπών μου γνώρισα 2 κοριτσια και τώρα πλέον είμαστε παρά πολυ καλές φίλες. Την Arin και την Chaewon. Και παλι καλά που θα είμαι στο ίδιο σχολείο με αυτές και συγκεκριμένα στην ίδια τάξη από ότι μου ειπαν. Κάθε μέρα βγαίνουμε βόλτες όποτε έχω εξοικειωθεί σε μεγάλο βαθμό με αυτές"
Arin: Ρε θετε να κάνουμε σήμερα sleepover μιας και είναι η τελευταία μετά διακοπών και αύριο έχουμε σχολείο ?
Chaewon: Ναι ρε αλλά αύριο πως θα ξυπνήσουμε ?
Y/N: Έλα μωρέ τελευταία μέρα είναι να μην το γιορτάσουμε? Εξάλλου μόνο σήμερα μπορούμε να το κάνουμε αυτό και αντε και τα Σαββατοκύριακα
Chaewon: Τελικά να σας πω κάτι ? Χεστε για το πως θα κοιμηθούμε το βράδυ για το σχολείο, Λοιπόν Y/N ερχόμαστε από το σπίτι σου να σε πάρουμε και να πάμε να κάνουμε καμία βόλτα στα μαγαζιά ρε, να πάρουμε κάνα ρούχο για το σχολείο και να δούμε κάνουμε και το sleepover που θετε.
Y/N: Τέλεια, σας περιμένω <3
Y/N's pov
Άφησα το κινητό στο κρεβάτι και κατευθείαν πήγα προς την ντουλάπα μου για να βρω τι θα φορέσω. Τελικά αποφάσισα να βάλω μια κόκκινη κοντομανικη oversized μπλούζα της μόδας μιας και έχει ακόμα πολυ ζέστη, μαζί με ένα Σκούρο μπλε τζιν παντελόνι και τα μαύρα μου Jordans. Όλα αυτά βέβαια συνοδεύονται απο 3 ασημένια κολιε και επίσης με τα αγαπημένα μου ασημένια δαχτυλιά. Άκουσα το κουδούνι όποτε έτρεξα κατευθείαν τις σκάλες και άνοιξα την πόρτα. Ήταν η Arin και η Chaewon.
Chaewon: Έλα, έτοιμη ?
Y/N: Τώρα μισο λεπτό να πάω να φέρω την τσάντα μου και το κινητό μου, περάστε μεσα
*Περασαν μέσα, έκατσαν στον καναπέ, εγώ γρηγορα ανέβηκα τις σκάλες και κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο μου για να πάρω την τσάντα μου και το κινητό μου*
Y/N: Συγνώμη κοριτσια που δεν σας ρώτησα καν, θέλετε λίγο νερό ή χυμό ?
Arin: Σιγά ρε, πάω να βάλω εγώ ρε κάτσε τον κωλο σου
Chaewon: Φέρε και εμένα ρε Arin
Arin: Έλα να πάρεις
Chaewon: Έλα ρεεε πλιζ θα κοράκιασω