● * he is such a loser *●
soğuk parmak uçları yüzümde gezinirken göğsüm sakince inip kalkıyordu. içeriye sızan ay ışığı onun şefkatli bakışlarına yansıyordu. bir anda pişmanlık sardı yüreğimi, göz bebeklerim titredi ve ciğerlerimi dolduran nefesi verdim aralık dudaklarım arasından.
"mikey.."
güçsüzce çıkan sesim onda yüzüne bir tebessüm yerleştirmesine neden oldu. kıvrılan dudaklarına kaydı gözlerim önce.. ardındansa hala yüzümü turlamaya devam eden bakışlarına.
burnumun ucu sızlamaya başladı, o zaman anlamıştım ona karşı hissettiğim hislerin ve pişmanlığın gözyaşlarımdan hücum edeceğini. dudaklarımı birbirine bastırdım ve yanağımda gezinen elini avuçlarım arasına alıp dudaklarıma götürdüm. nazik bir öpücük bıraktıktan sonra dolmaya başladı gözlerim.ağladığımı gördüğünde şaşırmamıştı, sadece elimi o da aynı şekilde tuttu ve dudaklarına götürüp benimkinin aksine uzun bir öpücük bıraktı. dudaklarım arasından ufak bir hıçkırık kaçarken kendimi tutmak adına vücudumu sıkmaya başladım.
üzülen mikey'di. defalarca herkesi kaybedip bütün yükü sırtlanan kişi mikeydi. buna rağmen sanki aldığı yer yara benim ruhuma geçiyormuş gibi ağlıyordum, feryat ediyordum. dudaklarımı araladım yaşlı gözlerimi ona çıkararak. titrek sesimi ona duyurmak için konuşmaya başladım."keşke bütün acını sırtlanabilsem.."
içimde biriken onca duyguya rağmen bir tek bunları söyleyebilmiştim. onu iyi hissettirmek, güzel sözler söylemek istiyordum. fakat zihnim ve yüreğim o kadar doluydu ki gözyaşlarımı akıtmaktan başka bir şey yapamıyordum. gözlerimi kaçırdım ve içimden bir küfür savurdum kendime.
elimi bıraktıktan sonra nazikçe belime doladı kollarını ve kendine çekti bedenimi. yatak başlığına yaslandığı sırtıyla daha rahat bir pozisyona geldiğimizde boynuna sokuldum hemen. sesi kulaklarıma dolduğunda gözlerimi kapattım sıkıca. bu sesin hiç eksik olmamasını diledim hayatımdan.
"ikimizi de kurtaramam atlantisim, gücüm kendime yetmez. ben.. bu şehri yıkmak için inşa ettim. eğer burda saklanırsan, ezileceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni kurtarmaya kim gelecek? || mikey x reader
Fanfiction"ben bu şehri yıkmak için inşa ettim."