Part 6 – Unconditional Love
Savitri’s room
Lights were off, as savitri had gone to sleep. Door knocks and someone enters in the room. Savitri hears someone walking, she gets up and turns on the light.
Savitri: Kon hai? (It was Sonu) Aray tu? Kia hua? Sab theek hai?
Sonu: Maa, muje neend nahi aa rahi. Kia main aap k pass beth jaon?
Savitri: (she holds her hand and makes her sit) haan haan. Q nai. Beth idhr meray sath.
Sonu (starts crying): Maa. Actually main aap k sath sonay k liye aie hun. Itnay saaloun say maa k pyaar k liye tarsi hun. Main aap k sath time spend karna chahti hun. (Savitri starts crying) .
Savitri (hugs her): 20 saal to badal nai sakti main. Par ab jitny pal bchay hain zindagi k wo sab tum dono k sath guzarna chahti hun.
Sonu: (leaves her) Ap ko pata hai. Har baat py main sochti thi, k mummy hoti to main yeh karti mummy hoti to main wo karti. (She lays down on bed and puts her head in her lap) main jab school mein hoti thi to sab kehtay thay k meri mummy meri maa. Or main. Main sirf un ko sunti thi or imagine karti thi k meri b maa hoti to wo kia karti. (They both start crying and savitri starts moving her hand in her hair) or main to english ka my mother k essay bhi option question mein chorr aati thi (cries) Main nay aap ko in 20 saaloun mein har pal miss kiya.
Savitri: Main nay bhi bohat miss kiya (cries)
Sonu: meri jab shadi hui to sab kuch tha, bhaiya nay muje kabhi kisi bhi cheez ki kammi nahi honay di. Par aap nai thay maa. Mera bhi dil karta tha k meri maa muje khud tyaar karye. Meray lehngay decide karwaye. Meri jewelry select karye.
Silence for fee seconds, they both were crying and remembering those miserable days.
Savitri: muje kuch zada yaad nahi hai. Q k muje zada waqt dawaiyaan di hotin thin. Pr jab bhi muje hosh ata tha main yehi kehti thi k muje bachoun say milna hai. Phir aik din himmat kar k main mental asylum say nikl aie. Or seedha Malhotra’s mansion aaie. Tum sb resort ja rahay thy. Main bhi tumhari garri mein beth gai.
Sonu (gets up with shock): Kia matlab???aap kis ki garri mein thin?
Savitri: tumhari. Peechay samaan mein chup gai thi. Wahan main ny tujhe or Ahaan ko 20 saal mein pehli dafa dekha tha.
Sonu: Matlab aap meri shadi mein thi?
Savitri: (smiles) haan. Main nay tumhari sari shadi khud dekhi. Or yahan tk teri bidaai k wo chaeal bhi smbhaalye thay. Samnay nahi aa sakti thi mummy jee ki waja say. Par teri bidaai ki rasam bhi main nay poori ki thi.
Sonu: (cries but she was happy) Matlab. Meri maa meri shaadi mein thi. (Hugs her happily) main bohat khush hun. Q k I really wanted my mother to be there for me on my big day.
Savitri: Main bhi yehi chahti thi. (She kisses her forehead )
Sonu lays down on bed with her and they keep on discussintg different things and Savitri was smiling all the time as she couldn’t believe that this was actually happening in her life.
............
At 11pm, Ishqi was sitting in lounge and trying Ahaan's number again and again. Kartik was moving here and there in tension and making calls to different people.
Kartik: (checks messages) Ishqi!! Finally, mil gai bhai ki location.
Ishqi: (stands up) kahan hain wo? Kaisay mili?
Kartik: Wo bhai k asistant ny bhai ki garri track karwai hai. Us mein security tracker lga hua hai.
Ishqi: Kahan hain AVM?
Kartik: (reads message) Sanjay lake? Bhai lake py kia kar rhay hain is time?
Ishqi: lake? Chalo kartik.
Kartik: ishqi. Tum ghar ruko. Main dekhta hun.
Ishqi: (gives tough look) Tum chal rahay ho ya main akeilay chali jaon?
Kartik: Aa. achaa. Chalo
They both sit in car and leaves for the lake. It was around 40 minutes drive from home.
..............
In dark, rainy and stormy night, Ahaan was standing near lake, and holding a beer bottle. Drunk. And crying.
AVM: Main aisa kaisay ho sakta hun?
Ahaan: (cries) Main aisa kaisay ho sakta hun, Ishqi mujh pay kitna bharosa karti thi, or main nay kia kiya, us ka bharosa, maann sammaann sab torr diya. (Takes sip of beer) maa kehti Ishqi ko yakeen tha k Ahaan zaroor aye ga. Or Ahaan nay kia kiya? Divorce behj di? Kaisa kar sakta hun main yeh? (Screams)
Ahaan: sab jaantay hain Ishqi say Ahaan bohat pyaar karta hai. Aik pal bhi us k bagheir nahi reh sakta. Par? Yeh kaisa pyaar hai? Jab bhi koi pariksha ati. Or Ahaan buri tarhan say fail ho jata. 0 out of 100. Or Ishqi? Hamesha 100 out of 100 lay jati.
He was not able to walk sits there in rain. Ishqi and Kartik comes while searching him with a mobile flashlight. Ishqi was wearing night kurta pajama, holding umbrella, and sees Ahaan sitting there near water. Kartik was walking with Ishqi and holding umbrella and mobile with flashlight on. They both go near Ahaan.
Ishqi: AVM??? Aap yahan kia kar rhay hain?? (She was tensed, steps forward and Kartik stops at some distance)
AVM: tum? Yahan kia kar rahi?
Ishqi: (standing near him) AVM. Ap muje batain ap yahan kia kar rhy? (He stands up, in drunk condition)
AVM: Acha hua tum aaie. Main sab ko bata raha tha k main nay har pariksha fail kar di.
Ishqi: Yeh ap kia keh rahay thy? Konsi pariksha
AVM: (comes close) Ishqi! Main nay hamesha tumhein disappoint kiya hai na? (He was standing in rain and Ishqi was holding umbrella)
Ishqi: Yeh aap kia keh rahay hain? Ghar chalain!!
AVM: Ghar? Wahin jahan say main nay tumhein nikaal diya tha? Or tumhari aik bhi baat nai suni thi?
He comes close and Ishqi takes him under umbrella and he puts his arms on her shoulders. He was taking support of her
Ishqi: Ahaan. Aap ghar chalain. Ghar jaa k baat karty hain. (She is about to lose her control. She is about to cry now)
AVM: Tum sai kehti thi. Ahaan Veer Malhotra. (Steps back) NAAM TEEN. BANDA MEAN. Main sach mein bohat mean hun. Main nay sach mein tumhein bohat hurt kiya hai. (Loses his balance, but still standing)
Ishqi: Ahaan!! Yeh aap kia bol rhay hain? Ap please ghar chalain meray sath.
Ahaan: Ishqi. Jab muje pata chala k tum maa ko support kar rhi. Muje aisay laga k tum bhi muje dhoka dy rhi ho. Main ny tumhari aik bhi baat nahi suni or tumhein ghar say nikaal diya. Main ny tumhara zara sa bhi trust nai kiya. Or tum? (Cries) Tumhein phir bhi vishwas tha k jab ghusa khatam ho ga to AVM aa jayen gyen baat sunain gain bhi or ghar wapis bhi lay jayen gyen. AVM? (Pause) AVM nay kia kiya? Tumhein divorce behj di. Aik dafa bhi nai socha k Yeh to wo Ishqi hai jo meray liye meri family k liye kuch bhi kar sakti hai. (Cries) Aik dafa bhi nai socha k yeh to meri Ishqi hai. Jo kuch bhi kar sakti hai par mera dil, mera bharosa nai torr sakti. (Cries) Q nai socha main nay?
He sits down on his knees while crying infront of Ishqi – Kartik was listening all this and steps forward but doesn’t come close to them – Ishqi was crying now and she didn’t know what to do or say now!
Ishqi leaves umbrella and goes sits with him and puts her hands on his face. They both were in rain.
Ishqi: Ahaan. Please ghar chalain. Ap nashay mein hain. Aisa kuch bhi nai hai.
AVM: (high tone) Aisaa hi haii. (Holds her hand) Aisa na hota to tum apna haath q kaatti? Main tumhari umeedoun py poora nai utra tha na. Isi liye tum nay yeh kiya na?
Ishqi: (cries) Aisa nahi hai. Main jaanti hun aap mujsy pyaar karty hain.
AVM: Yeh kaisa pyaar hai Ishqi? Jab bhi koi pariksha aati main usmein fail ho jata. Or tum hamesha ki tarhan pass ho jaati.
Ishqi: ismein aap ki kia ghalti hai?
AVM: To kis ki ghalti hai Ishqi? Main nay tumhein ghalat samjha, tumhari baat nai suni to kis ka qasoor hai? (They were both drenched in rain)
Ishqi: Important baat yeh nai hai k ghalti kis ki thi important baat yeh hai k hum sath hain. Hum alag nahi ho paye.
AVM: Ishqi. Main home breaker nahi hun. Par phir q har dfa main aisa kuch kar daita hun jis sy sab dao pay lag jata?
Ishqi: Ahaan. Baarish bohat ho rahi hai. Hum ghar jaa k baat karty hain please chalain.
Ishqi stands up. And tries to make him stand. Ahaan hugs her while sitting on his knees. He wraps his hands around her waist and hugs her.
AVM: I’m sorrry! Ishqi. Main tumhein nahi chorna chahta tha. But daadi nay muje force kiya sign karnay ko. Or yeh yaqeen dilaaya k Ishqi bhi yehi chahti hai. But trust me I love you so much. (Cries) main bohat pyaar karta hun tum say. Tum mujsy door jati ho na to muje lagta hai meri zindagi ruk gai ho. Meri saans ruknay lg jati hai. (Cries while hugging her) please muje maaf kar do. Main yeh maafi deserve nai karta par please muje maaf kar do.
Ishqi: Main nay aap ko is sab k liye maaf kr diya hai. Ap please aisa mat sochain?
AVM: jisdin tum muje udr washroom mein behosh mili thi. Mera mann kar raha tha main khud ki jaan ly loon. Jo Ishqi kabhi nai tooti, jisnay kabhi haar nahi maani, wo meri waja say toot gai thi. Main nay usay torr diya. (Still hugging her)
Ishqi: Kartik. Inhain sambhaalo.
Kartik steps forward and holds him. He was drunk and crying and murmuring same things again and again.
Kartik takes him in car and makes him sit in back seat. Ishqi sits with him. Her black shawl was in car. She takes that shawl and gives it to Ahaan. Ahaan puts his head on her shoulder. She hugs him and was crying seeing his condition. Kartik drives and takes him back to home.
They enter home. Kartik gives a support to him, makes him walk and take him to their room. Ishqi follows them. Kartik helps him in changing clothes and then makes him sleep in bed.
Kartik: Ishqi. Tum bhi rest karlo. Kuch chaiye hua to bta deina.
Ishqi: (smiles) haan theek hai. Thankyou Kartik. Tum nay itni help ki. You the best devar.
Kartik: yeh meray bhi bhai hain. Un k liye yeh sab karna mera farz hai.
Ishqi: chalo tum bhi jao ab. Hum sab hi bohat bheeg gaye hain.
Kartik: Haan okay. Aap bhi change karlo. Main chayee bhijwa daita hun.
Ishqi nodes in yes and takes a step. She feels dizzy. She stops and holds her head.
Kartik: Ap theek ho?
Ishqi: Bss aik dam chakkar aa gaya. Main theek hun.
Kartik: Aap k liye main kuch khanay ko bhi bhijwa daita hun. Phr aap medicines lay laina apni yaad say.
Ishqi: okay. Thankyou kartik.
Kartik: acha bss karo thankyou bolna. Aap mery bhai ki wife ho. Aap meray liye bhi utni hi khaas ho jitna bhai k liye ho. Or wesay bhi yeh bhevar bond bohat strong hai.
Ishqi (pats on his shoulder) haan wo to hai.
Kartik: chalo okay main jata hun.
Ishqi goes and change and bhola brings food for her. She eats some fruits and then takes medicines. She was trying to be strong now, because Ahaan had losen it. She had to be strong for him and their baby!
She lays down on bed with him. Puts her head on his chest and goes to sleep.
................
Next day. 10AM. Malhotra house
Ahaan was still asleep. Ishqi wears blue frock, gets ready, and goes down to meet everyone.
Ahaan wakes up after a while and sees everything. He doesn’t remember anything.
Ahaan: Mera sirr. Itna bharri? Kal bohat pee li thi. Neechay jaa k nimbopaani peeta hun. Pehlay change kar laita hun
He gets up and goes to take shower.
Ishqi comes downstairs. Savitri, chacha and Sonu were sitting in lounge area. Chachi was busy in kitchen. And Kartik just comes from his room.
Savitri (sees ishqi coming): Good morning. Kaisi tabiyat hai ab beta?
Ishqi: Maa main bilkul theek hun. (Looks at chachi) main help karwati hun.
Savitri: nai ishqi. Tum idhr meray pass aa k betho. Tum kaam mat kro.
Chachi: Haan main kar rhi hun. Koi zaroorat nahi hai tumhein koi bhi kaam karnay ki.
Raj enters in the house.
Raj: Good morning. Everyone.
Sonu stands up and hugs him. Sonu introduces him to Savitri and they both take aashirwaat of Savitri. Savitri was happy to meet Raj.
Sonu: Maa. You know Raj is best husband in this world (holds his arm)
Savitri: Best hai. Tab hi to meri beti ka husband hai. (They all laugh)
Raj: Savitri aunty. It’s really good to see you.
Savitri: mujhe bhi mil k bohat acha laga.
Ahaan comes down. He wears a blue shirt with blue jeans, holding black blazer.
Ishqi sees him coming and looks away.
AVM: Good morning
He meets maa, and Raj. He looks at Ishqi.
AVM: Ishqi. Kaisi tabiyat hai tumhari?
She gives him a look and looks away. Yes she was mad at him for whatever happened yesterday.
Ahaan thinks: Isay kia hua hai? Yeh aisay q naraz ho rahi. Ohhh moood swings! Chal beta Ahaan. Ab mood swings k liye tyaar ho ja. Pregnancy mein yeh sab to hota hai. (He smiles)
Ishqi looks at him, she thinks why is he smiling. She stands up and goes in kitchen.
Kartik: Bhai. Kaisay ho aap?
AVM: Mujhe kia hua tha?
Kartik: Kia matlab?
AVM: main to theek hun muje kia hua?
Kartik: (realizes that he doesn’t remember anything) Kuch nahi. Kuch bhi nahi hua. Waisay hi pooch raha tha.
Chachi: Chalo sab aa jao. Nashta lg gaya hai.
Ishqi was in kitchen and chachi brings dishes to table. On one side of the table, on 4 chairs chacha sits with Kartik and then Ahaan. Sonu and Raj sits on the opposite side. Savitri comes and was about to sit on master chair.
AVM: Maa? Yahan daadi bethti hain.
Savitri looks at him. And everybody was surprised to hear this.
AVM: I know. Jo sab hua wo daadi ko nai karma chahiye tha. Or main daadi say ghusa bhi hun. Un say baat bhi nai karun ga. Par ghar ki barhi to aaj bhi woi hain na. Maa. I don’t mean to hurt you. Par.
Savitri (smiles): its okay beta. Main sonu k sath beth jati hun.
Kartik: par daadi hain kidhr?
Chacha: main mummy jee ko bula k lata hun.
Chacha goes and brings daadi. She didn’t want to come but chacha forces her to come and have breakfast with everyone.
Chachi comes back from kitchen and sits with Ahaan on dining table. Ishqi goes and sits next to Savitri aunty. She was not looking at him. She was busy in doing breakfast. Daadi was quietly sitting on table.
Ishqi pours pineapple juice and fills the glass. Ahaan sees that and stops her quickly.
AVM: Ishqi. Yeh mat piyo. Yeh tumhary liye theek nai hai.
Ishqi: Kartik. Logon ko boht shoq hai dusroun ko correct karnay ka. Hain na?
Kartik looks at her.
Ishqi: Maa. Yeh aap k liye juice. Muje pata hai ap ko pineapple juice pasand hai.
Ahaan melts here. She was taking care of his mother. He was even more guilty that he doesn’t know the likings of his mother.
Ishqi: Kartik, wo paratha pass karo?
Kartik passes paratha to her. She starts eating it.
Sonu: Raj. Aap office say wapsi pay pick kar lain gain muje? Mujhe or Ishqi ko kahin jana hai.
Raj: Han theek hai. Par q?
AVM: (looks at Sonu) kahan jana hai? Ishqi kahin nahi jaye gi usay rest karna hai.
Ishqi: Chachi. Maa. Aap log bhi chalo. Bohat maza aaye ga. (She was ignoring him).
Chachi: Par jana kahan hai?
Sonu: shopping karni hai muje. To Bhabi nay bola k main chalti hun. Ap log bhi chalo maza aaye ga. Phir ham kahin lunch karain gain. Or phir bss.
Chachi: Shopping? Meri favorite hobby hai. Chalo theek hai main bhi chalti hun.
Ishqi: Maa aap bhi chalo gi na?
Savitri: Haan theek hai.
Kartik: Not fair guys. Mujhe bhi janaa hai.
Ishqi: Haan tum to jao gaye hi.
Kartik: par muje to plan abi hi pata chala.
Sonu: To plan bhi to abhi 10 minutes pehlay bana hai.
AVM: Ishqi. It’s better k tum na jao. Tumhein rest ki zaroorat hai (Ishqi stays silent) Ishqi? Main tum say baat kar raha hun.
Ishqi: Han or main baat nai kar rahi.
AVM: kahan ja rahay ho sab. Main bhi jaon ga
Sonu: Nahi bhai. Aap bohat bore karty hain. Or phir har 5 minutes baad bolty ho k bss karo ab ghar chalo.
Kartik: Bhai aap rehnay do. Main hun na. Aap office jao.
AVM tries to convince them but nobody listens to him.
Raj: Chalo okay sonu. Main nikalta hun. Muje bata deina main tumhein pick krloon ga. Or agr time mila to lunch pay join kar loon ga.
Sonu: Han okay.
He stands up and says bye to everyone and leaves.
Chacha: Main bhi niklta hun. Aaj wesay hi late ho gaya tha main.
Ahaan moves and sits with Kartik.
Ahaan (asks in low tone): Yeh Ishqi ko kia hua hai? Kuch pata hai?
Kartik: Bhai aap ko sach mein kuch yaad nahi hai?
AVM: Nahi? Kia hua hai?
Kartik: kal raat aap bohat drunk thy or.. (Ahaan interrupts)
AVM: Haan hum bahir bethay thy. Main beer pee raha tha. Phir barish shuruh ho gai. Or phir. Phir main garri ly k chala gaya tha. Par phir main wapis aa gaya tha. Ishqi so rahi thi. To main bhi so gaya.
Kartik: G. Aisa hi hua tha (gives sarcasm tone)
He stands up and leaves Ahaan tries to stop him but he goes. Daadi was looking at everything. She eats her breakfast and leaves. Ahaan sees her going but doesn’t say anything. He then looks at Sonu, savitri and Ishqi sitting infront of them. Ishqi was smiling, and busy in talking to them.
Ahaan (smiles and thinks): Maa k wapis aa janay say Sonu kitni khush hai. Ham bachoun nay hamesha maa ko miss kiya tha. Or Ishqi ki waja say hum aj sab sath hain. (Looks at ishqi - she was busy in eating and talking to them. They were making plans of what to buy etc.) Pichly kuch time mein itna sab hua or is ko dekh k lagta nahi hai k itna kuch hua ha. Ishqi hamesha say janti hai siyapoun ko kaisay deal karty hain or khush kaisay rehtay hain. Par main. Main hamesha usay hurt karta hun. Hamesha uska bharosa torrta hun. Or uski expectations ko meet nahi karta. But I promise you ab say sab theek hoga. (Smiling).
Savitri: Ahaan? Kia hua? Tumhe office nahi jana?
AVM: Woo. Woo meray sir mein bohat dard ho raha hai. Main aaj meetings ghar say attend krloon ga.
Savitri: Chalo phr hum to thori deir mein chalay jayen gayen. Tum phir araam say ghar py kaam kar laina.
She stands up and leaves.
Chachi: Haan chalo. Tyaar bhi hona hai.
Chachi, sonu, ishqi start taking plates etc. To kitchen.
Ahaan thinks (meray headache ka sun k bhi kuch nai boli)
Ahaan: bholaa muje sir drd ki dwai dy do. (Just to seek Ishqi’s attention)
Bholaa: okay bhaiya.
..........
Ahaan’s room
Ishqi comes to room. Ahaan was sitting on the side of bed and using phone.
Ishqi opens cupboard then sees herself in mirror
Ishqi talks to herself: Yehi dress theek hai. Change nahi karti. Bss fresh up ho jati. Ahaan sees her.
AVM: Tum nay medicine li?
Ishqi: Haan. (Ignores)
AVM (stands up and goes near to her): mujsy baat q nahi kar rahi?
Ishqi: Yeh aap khud say poochain?
AVM: Main nay kia kiya?
Ishqi: nai pata ap ko? Phir to baat karnay ka faida hi nai.
AVM goes close to her and smiles
AVM: mood swings? I am ready for that!! (Tries to hug her)
Ishqi (leaves him): Mood swings? Kia matlab.
AVM: Aisi halat mein hota hai na yeh sab. To keh raha hun k main ready hun.
Ishqi (gives him rude look): Byee. (Takes bag and leaves)
AVM: Aray yaaar. Par main ny kiya kia hai? Shaed kal zda drink kiya isi liye ghusa hai?
Everybody leaves and Ahaan sits on his study table and starts taking meetings. He was checking time again and again like he was being restless that she is gone for shopping.
After first meeting, he closes the lid of laptop.
AVM: Nahi ho raha mujsy kaam. Mujhe jana hi parhay ga.
Yes, he was unable to let her go alone to shopping mall. And then he decides to go for her.
...............
आप पढ़ रहे हैं
Reunion of Ishqaan after separation track
FanfictionThis story is the continued imagination right after Ahaan asks Ishqi to leave his house when he got to know that she was helping Savitri aunty. Disclaimer: ⚠️ I love cheesy scenes when a girl is hyper-emotional and her man saves her. #Ishqaan #ishk...