🔥kapitola první🔥

35 2 2
                                    

Ahoj jmenuji se Tess dnes mi je 16 let vyrůstám s babičkou v malé vesnici v čele republice,o mamce skoro nic nevím vím jen že byla strašně ale strašně moc krásná a o tátovi o tom nevím nic no pojďte se podívat sami jak se to bude vyvíjet s mým příběhem...

"Tess pojď dolů prosím"vyrušila mě babička od chatování a Jenšík fakt hodně mílím klukem už si s ním píšu celkem dlouho je z Ameriky ,zvedla jsem se a šla dolů za babičkou "dnes máš narozeniny tak jsem pozvala pár lidí přijdou za hodinu utíkej se připravit"řekla babička když jsem přišla dolů a pohladila mě po vlasech "dobře babí už se jdu připravit"odpověděla jsem a vrátila se nahoru.

Vůbec jsem netušila co si vzít na sebe

  Nakonec jsem si vzala toto ⬆️⬆️Dala jsem si decentní makeup a slyšela jsem zvonek zarazila jsem se a řekla si to už uběhla hodina? No jo to moje oblíkání

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

  Nakonec jsem si vzala toto ⬆️⬆️
Dala jsem si decentní makeup a slyšela jsem zvonek zarazila jsem se a řekla si to už uběhla hodina? No jo to moje oblíkání .

"Tess pojď dolů už jsou tady "slyšela jsem babičku ze zdola neodpověděla jsem a šla k zábradlí opatrně jsem se podívala dolů kdo tam je byla tam nějaká ženská mladej kluk kterýmu jsem neviděla do obličeje protože ke mně stal zády a kočárek s malým mimčem ,šla jsem tedy dolů a přemýšlela jsem proč by babička zvla na moje narozeniny nějaký neznámý lidí .

Zaslechla jsem trochu rozhovoru než si mě všimli , slyšela jsem jen jak moje babička řekla dneska jí to řekneme už je na to dost velká ta ženská přikývla a pak si mě všimla babička  "jde Tess pojď představím vás"řekla babička já jen přikývla a šla k ní ,babička mě chytila okolo ramen "no víš Tess jak začí-"nedořekla to protože jsem jí skočila do řeči "počkat nee ty jsi ten William?"vykřikla jsem a ukázala na toho bad Boye on se na mě usmál mrknul a babička dál pokračovala "no tohle je tvoje mamka a tohle jsou tvoje bráchové"řekla babička "počkat co?"vykřikla jsem ta ženská ke mně přišla a obejmula mě "ahoj Tess ty jo ty si nám ale vyrostla už je z tebe krásná žena moc si mi chyběla"řekla a usmála se na mě.

"Jdu se projít na vzduch" řekla jsem a vyběhla jsem ven ,procházela jsem se musela jsem si to v hlavě srovnat ,takže den kterej jsem si vysnila je tady čekala jsem že budu nadšená ale byla jsem zmatená žaludek jako by se mi scvrkl byl to divnej pocit ale moje máma byla ještě krásnější než na fotkách a William je můj brácha William je ten borec s Ameriky co si se mnou píše ale proč mi to neřekl proč prostě no nic už půjdu domů a všechny pořádně obejmu prostě já vidím svoji rodinu a co neudělám jasné že uteču chjo bože můj...

Přišla jsem domů šla jsem do obýváku kde byli všichni nejdřív jsem se la obejmout bráchu byl tak vysokej "čau škvrně"řekl a objal mě "konečně tě vidím a můžu tě obejmout"řekla jsem "jo a nejsem škvrně"odpověděla jsem a dala mu malý pěsti do ramene "no tak špunte"odpověděl a zasmál se ,šla jsem za mamkou a dílně ji objala "jsi ještě krásnější než na fotkách mami"řekla jsem "to ty taky princezno"
No prostě jsme se přivítali a všechno mi vyjasnili prý když mě mamka měla tak byla mladá a blbá bráchu ji vzal náš táta a moje mamka spadla do drog a alkoholu nedokázala se o mě postarat a táta mě nechtěl protože jsem byla moc malá tak si mě k sobě vzala babička když mi bylo 6 mamka dostala zpátky bráchu ale mě ne protože bych v tom měla zmatek a tak počkali až budu starší a řeknou mi to.

"Tess víš já už jsem stará a nemocná proto už se o tebe nebudu moct starat a poletíš za mamkou do Ameriky bude bydlet zase u ní ano?"řekla babička a podívala se na mě "dobře babi děkuji za všechno"řekla jsem a silně ji objala "no my   už budeme muset na letiště"řekla mamka "a kdy já poletím za nimi?"zeptala jsem se "za týden" odpověděla babička .

Šli jsme je kousek vyprovodit cestou zpátky jsme se stavili pro večeři sedli si na gauč a pustili Netflix celou dobu jsme s babičkou kecali a já psala Williamovi...potom jsem se šla vykoupat lehla jsem a šla jsem spát .

Ahoj...máme tu novou ff tak snad se vám líbí první kapitola budu ráda když mi napíšete váš názor do komentářů a popřípadně tady necháte hvězdičku... přeji krásný zbytek večer 👄🔥

girl from the village👄Kde žijí příběhy. Začni objevovat