#########

17 5 0
                                    

Taeluvv_:
Jungfdk yardım et
Nefws alapyorum
(Görüldü)

Jeonngg_:
Ne saçmalıyorsun?
Anlamıyorum
Şuan Jimin ile oturuyorum
Sarhoşsun sanırım
(Çevrimdışı)
_

________________

Jeonngg_ aranıyor...
(Arama reddedildi)
Jeonngg_ aranıyor...
(Arama reddedildi)

Elim yavaşça telefonu bıraktı ve yere düştüm en son hatırladığım şey ise ağzımda metalik kan tadı olduğuydu.

Sanki yıllardır uyuyorum gibi hissediyordum.Üstümde ağırlaşan bir yorgunluk vardı.Yavaşça dudağım kıvrıldı,4 ayım kaldı yakın dedim kendi kendime.Korkunç gelmiyordu.Bu ağrıları çekeceğime ebedi bir uykuya dalmak cazip gelmiyor değildi.Tedavi konusuna gelirsek,Yoongi hyung dediğim gibi tedavi sonlandırmıştı ama son anda kararından döndüğünü söyledi,beni ikna etti yani.O da biliyordu.Çok az zamanımın kaldığını biliyordu ama beni avutuyordu.Ne kadar yutmayacağımı bilsede.

Dünden beri telefonumu elime almamıştım.Hoş,mesaj kutumun boş olduğuna yemin edebilirim.Sonra aklıma Jungkook geldi.Ona yazdım,yazdım ama cevap vermiş miydi?elime telefonumu aldım ve açtım.Gördüğüm manzara beni şaşırtmadı açıkçası.Mesaj atmamıştı.İnsan bir merak eder be adam.Kafamı tam kaldırdım ki içeri biri girdi.Yoongi hyung diye düşünmüşken karşıma çıkan beden titrememe sebep oldu.Korkudan put kesildim.Bir anda üzerime yürüyünce ellerimle kulaklarımı kapattım ve tiz bir çığlık attım.Karşımda duran kişi çocukluk tramvam olan babamdı."Neden bağırıyorsun Taetae.Seni ziyarete gelmiştim oysaki."yüzünde alaycı bir ifadeyle yüzüme baktı."Senin için bir hediye getirdim hem bakmak istersin belki."dedikleri şey karşısında gözlerimi sımsıkı kapattım ve ellerimi kulaklarıma bastırdım.Yoongi hyungun gelmesini şuan çok istiyordum ama lanet olsun ki adam ortalıkta yoktu."Neden bunu yapıyorsun!"Diye bağırdım ona.Hiç konuşmadan yanıma hediye paketini bıraktı.ve sözlerine devam ederek"Yarın doğum günün unutur muyum hiç?Annen seni yanında bekliyor olacak."gözlerim doldu.Hıçkırarak ağlamaya başladım.oda sözlerinden sonra ağlamaya başladı.Üzerime gelince geri çekilmeye çalıştım.Ama yüzüme yumruğu geçirdi."Eğer sen olmasaydın annen yaşıyor olacaktı!O anda neden seni kurtardı lanet olası!Sen geberseydin yaşayacaktı aptal!Sen yaşamayı haketmiyorsun!"yüzüme tekrar tekrar vurdu.Kendimden geçecek oluyordum ki İçeri Jungkook'un girdiğini gördüm sonrada gözlerime bir ağarlık çöktü.O zaman ölmeyi diledim Jungkook.Eğer ölseydim benden nefret etmezdiniz,benden pişman olmadınız değil mi?

i love you,dont hate me-TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin