bolum hakkındakı yorumlarınızı bekliyorum🫶🏻
3| ve senin rolün;
Koyu renk saç tutamları anlını örtüyor, burnunun ucuna düşen gözlüğünü ise düzeltme zahmetine girmiyordu Izuku. Yapılması gereken önemli işleri vardı ve hızla bu işlerini bitirip, buradan ayrılması gerekiyordu.
Son zamanlarda sık sık olması gerektiği gibi, müzik sınıfında değildi bugün. Parmak uçlarıyla merceklerine dokunan limon kokulu çocuk sayesinde, o sınıfa gidesi gelmiyordu ne yazık ki.
İrisleri elindeki blok flüte kaydı, yanaklarını şişirdi ve tanrıya başkaları gibi yetenekli olamadığı için yeniden yakındı. Blok flüt, dudakları ile buluştuğu anda etrafı kaplayan tiz ses yüzünün buruşmasına neden oldu fakat hızla çehresini toparladı, çaprazında bulunan sarışına kısa bir bakış attı ve önündeki notalara dönerek çalmaya devam etti.
Sarışının kınayan bakışlarla kendisine baktığını biliyordu, bir an önce buradan ayrılması için tanrıya yalvardığının da farkındaydı. O yüzden zihinini onunla doldurmak yerine, flüte odaklanmaya çalıştı.
Bilakis, sarışın oturduğu yerden kalktı ve Izuku anında gerildi. Blok flütün üzerinde hareket eden parmaklı titremeye başladı, sarışın kendisine daha da yaklaştı, en sonunda ise Izuku'nun bir parmağı, blok flütün bir kısmını kapatmadı oldukça tiz bi' ses çıktı ve Izuku sinirle, Katsuki'ye döndü.
"Öyle bakma," diye mırıldandı Katsuki sevecen bi' tavırla "sana nota vermek için geldim."
Izuku kaşlarını çattı, flütü yanına koydu sonra ise "Ne notasından bahsediyorsun?" dedi. Katsuki, elini ensesine atarken Izuku'ya parıldayan gözlerle baktığının farkında değildi, o yüzden gülümseyerek "Sana çaldığım parçaya eşlik edebilmen için bi' kısmını değiştirdim. Flütünle, bir ay sonrasında sunacağım gösteriye eşlik etmeni isterim." dedi.
Izuku sinirle homurdandı, elinin altındaki flütü sertçe sıktı ve "Benimle dalga geçiyorsun," diye haykırdı "Piyano ile flüt mü? Tanrım, ikisinin güzel gideceğine kendine inandırabiliyor musun gerçekten?"
Katsuki kaşlarını çattı ve "Yalnızca sen kendini hor görüyorsun." dedi ciddiyetle. Katsuki'nin bu tutumuna nazaran Izuku oldukça sinirliydi, onun dudaklarından çıkan hiçbir kelimeye inanmıyordu ve kendisiyle dalga geçtiğini düşünüyordu.
"Çalamam," dedi, elleri titriyordu "daha iyisini yapan bir partner bul, eminim" duraksayarak karşısında duran bedeni inceledi "seninle partner olmak isteyen bi' çok kişi vardır."