~Οι μεγαλύτερες μας επιθυμίες γίνονται όνειρα που μας επισκέπτονται κάθε βράδυ~

4.9K 216 3
                                    

Κάθε βράδυ το ίδιο όνειρο εγώ με ένα παιδί σε σκαλοπάτια αγκαλιά και πιο κάτω ένα άλλο ένα ζευγάρι οι φυσιογνωμίες γνωστές ειδικά η κοπέλα νομιζα ότι την ξέρω αλλά μέσα στο σκοτάδι και στην θαμπη λαμψη της νύχτας δεν μπορούσα να καταλάβω πολλά.

Και πάνω που πλησίαζα να δω ποιοι είναι χτύπησε το γαμημενο ξυπνιτηρη. Η ώρα ήταν 6 το απόγευμα έπρεπε να ετοιμάστω για το μαγαζί που δουλεύω ως σερβιτορα τα παρασκευοσαββατοκυριακα για ένα παραπάνω χατζιλικη.

Τις καθημερινές δουλεύω σαν γραμματέας στον διευθυντή και ευτυχώς έχει έναν γενικά καλό μισθό και για κοπέλα 22 ετών που δεν έχει χρονο που τελείωσε τη σχολή της είναι η Τέλεια θέση.

Σηκώθηκα και έσηρα τα πόδια μου ως το μπάνιο και με μηχανικές κινήσεις μπήκαν στη ντουζιερα και έκανα ένα ζεστό ντουζ.

Βγήκα από το ντουζ και έφτιαξα το μαλλί μου ευτυχώς επιανα δουλειά στις 9 και η ώρα ήταν 7:30 έβαλα τα ρουχα μου ένα Τζιν σορτσάκι με ένα μαύρο κολλητο μπλουζακι και εδεσα το κόκκινο πουκάμισο μου γύρω από τη μέση μου μη τυχόν και κρυωσω. Τέλος έβαλα ένα φιογκο στα μαλλιά μου και έβαλα τα άσπρα μου σταρακια.

Κατέβηκα γρήγορα τις σκάλες και έφτασαν στη κουζίνα. Έβαλα καφέ να γίνεται και ταυτόχρονα έφτιαχναν τοστακια με τυρί βούτυρο και παριζα. Μέχρι να να ψηθουν εγώ αναψα ένα τσιγάρο. Λίγο πριν το τελιωσω το τσιγαρο τα τοστ ήταν έτοιμα το έσβησα και καθησα να φάω μόλις Τελείωσα κοιτάξα το κινητό μου.

Η ώρα ήταν 8:25 σηκώθηκα και πήγα να πάρω τη τσάντα μου έβαλα μέσα κινητό πορτοφολι κινητό τσιγάρα και βγήκα έξω από το διαμέρισμα μου.

Πήγα προς το κόκκινο smart μου άνοιξα και μπήκα ξεκίνησα προς το Μπαρακι που εργαζομαι το ".SUGAR BOY " μόλις έφτασα μπήκα στο παρκιν και παρκαρα προς τις τελευταίες θέσεις. Αφού παρκαρα βγήκα και κλείδωσα το αμάξι μου άρχισα να προχωραω προς το μαγαζί τότε παρατήρησα μια μαύρη μηχανή την κοιτάξα και είπα στον εαυτό μου
" Δεν είναι δυνατόν αλλά τη ξέρω καλά αυτή τη μηχανή δεν κάνω λάθος είμαι σίγουρη ".

Μόλις μπήκαν στο μαγαζί παρατήρησα μια γνωστή φιγούρα να κάθεται στο πάγκο δεν ήθελα να το πιστεψω αυτό φορούσε ένα μαύρο κοντομανικο με ένα μαύρο Τζιν τότε...........

Πως σας φαίνεται???
Ελπίζω να σας αρέσει??
Ευχαριστώ όσες υποστιριζεται!!!

Μάλλον κάτι παραπάνω από φίλοιWhere stories live. Discover now