Frågestund ; 2

151 11 0
                                    

Emelia

Q: Vilka band gillar du?

A: otroligt många!!!

---

Q: Vad skulle du göra om du var tillsammans med Ogge och han var otrogen?

A: Gjort slut. Killar som gör så är kräk och förtjänar en rutten kuk upp i röven. 

--

Q: Vill du kalla Ogge "din"?

A: Jag vet inte. Samtidigt som jag tror att jag vill det vill jag inte förlora vänskapen han och jag har. Den är speciell och betyder allting för mig.

--

Q: Vilka cigg föredrar du?

A: LM!!!

--

Q: Vem är bäst i sängen, Emil eller Ogge??

A: Har inte legat med Ogge än, men Emil är en solklar 10-poängare. Han vet exakt hur och vad han ska göra. 

--

Q: om du fick jämföra dig med en kändis, vem isåfall? utseendemässigt?

A: Oj, typ Demi lovatos kropp fast lite smalare och Cher Lloyds ansikte kanske. Hahaha

--

Q: Är ogge snygg? bedöm hans utseende 1-10

A: OM han är!!!!!!!!!!!!!!!!

Q: hur gammal var du när du tappa oskulden?

A: Alldeles för ung

Ogge

Q: Kommer du berätta för Emelia vad du har gjort i förra kapitlet?

A: Jag vill inte såra henne... Det hon inte vet skadar henne inte.

Q: Vad skulle du gjort om Emelia inte hade hindrat dig i förrådet? hade du sagt något speciellt?

A: Jag hade sagt exakt vad jag kände och berättat för henne hur jävla vacker hon är.

Q: Vill du vara mer än vänner med Emelia? 

A: Mer än nåt

Q: Vad är det med Emelia som intresserar dig?

A: Allt!!! Hon är lite mysterisk och attraherande på så sätt, haha. Jag vill veta hennes mörkaste hemligheter.

Q: Ångrar du vad du gjort?

A: Både ja och nej.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 10, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Q&A ; basicallythefoooWhere stories live. Discover now