15

304 25 8
                                    

მეორე დღეს მინა და ჯონქუქი კორეაში გაბრუნდნენ. მისულს დაღლილ დაქანცულ მინას ჩაეძინა. ნამჯუნუ ჯონქუქს ყოველ წამს ურეკავდა, ნერვიულიბდა და წიკებში იყო, ერთი სული ქონდა გაეგო რომ ჩავიდნენ. მან თითქმის ყველა საქმე მოაგვარა იტალიაში და ალბათ მალევე დაბრუნდება კორეაში. უკვე 5 თვე გავიდა ბოტას და იუნგის ვაჟი შეეძინათ, მინა გოგოს ელოდება, მეექვსე თვეშია. ძალიან მალე კი იმშობიარებს. ნამჯუნი ჯერკიდევ იტალიაში, იქ დარჩენა გადაწყვიტა, თეჰიონი და არეუმი დაოჯახდნენ, სარას შეყვარებული ჰყავს, ამ ხუთი თვის მანძილზე ყველაფერი შეიცვალა. 1 კვირაში ნამჯუნი ჩამოდის, და თავისი გეგმის განხორციელებას დაიწყებს. არავინ იცის ნამჯუნის ჩამოსვლის შესახებ ამიტომაც ნამჯუნმა ყველასთვის საჩუქრები იყიდა და მათ სანახავად წავიდა.
კარზე დააკაკუნა და ვიღაც გოჰომ გაუღო

-გამარჯობათ?
-გამარჯობა, მინა სახლშია?
-ვინ ბრძანდებით?
-კიმ ნამჯუნი, მინას ნახვა მსურს სახლშია?
-დიახ, თავის ოთხაშია, მისაღებში დაბრძანდით ბატონო ახლავე დავუძახებ.
-არა, იყავი მეთვითონ ავალ.
-კარგით.

ნამჯუნი კიბეებზე ნელა ადიოდა და მივიდა მინას ოთახშიც კარზე დააკაკუნა და თანხმობაც მიიღო

-ჯონქუქ რამდენი ხანია გე....  ნნ...ნამ..ჯუნ?

ადგილზე გაშრა

-გამარჯობა მინა.
-შენ აქ საიდან?
-როგორც ხედავ დავბრუნდი, შეიძლება შემოვიდე.
-კი, შემოდი.

ნამჯუნი მინასთან ოთახში შევიდა და მის წინ დადგა.

-მომენატრე პატარავ.

მინამ როცა გაიგო ნამჯუნის მიერ ნათქვამი სიტყვა "პატარავ" ჟრუანტელმა დაუარა.

-მუცელი გაგზრდია, ლოყებიც ასევე, ძალიან ლამაზი და საყვარელი ხარ.
-ამ...
-ნება მომეცი ჩაგეხუტო...
-...
-დუმილი თანხმობის ნიშანიაო იტყვიან.

ნამჯუნი მიიწია და მინა მჭიდროდ ჩაიკრა გულში და ამ დროს კარი გაიღო და მალევე დაიხურა.

მაფიოზობანა (დასრულებული)Where stories live. Discover now