ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ..... ΕΙΠΕ Ο ΕΝΤΟΥΑΡΤ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΚΛΕΦΤΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΙ ?? ΕΙΠΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΑΖΙ
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΑΓΟΤΡΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΥΦΟΣ
ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΚΕΥΤΟΤΑΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΠΕΙ ΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛ0Σ ΕΙΠΕ <<ΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΕΛΕΙΑ >>
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΕΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ,ΦΤΑΣΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΙΝΛΑΝΤ Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΝΘΗ ΑΛΛΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ .
..........................................................................................................................................................................................ΝΤΡΡΡΡΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΝΝΝΝΝΝΝΝΝΝ
ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ Ο ΕΝΤΟΥΑΡΤ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ Η ΜΑΜΑ ΤΟΥ.
ΟΜΩΣ ΑΝΤΙ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΕΝΑ ΞΑΝΘΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΤΗΝ ΥΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΑΓΟΡΙΟΥ . Η YUKI ΔΕΝ ΒΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΣΥΣΤΗΘΗΚΕ ΕΡΙΞΕ ΕΝΑ ΠΛΑΤΗ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ. ΕΠΕΙΤΑ Ο ΕΝΤΟΥΑΡΤ ΦΙΛΗΣΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΓΕΡΗ ΑΓΚΑΛΙΑ .
-ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΛΙΣΑΜΠΕΘ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ YUKI ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ..
-ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΔΕΣΠΟΙΝΕΙΣ ???
-ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΗΤΕ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΝΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ?? ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΥΚΕΤΑ ... ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΥΚΕΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ ΕΝΤΟΥΑΡΤ ΤΙ ΘΑ ΕΠΙΘΗΜΟΥΣΑΤΕ ??
ΚΑΘΩΣ Η YUKI ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΝΑ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΝ ΕΝΤΟΥΑΡΤ ΝΑ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΙΖΑΜΠΕΘ ΠΩΣ:<< Η ''ΚΥΡΙΑ'' ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ >>....................................................................................................................................................................................
ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ,ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΥΖΙΤΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΠΗΡΕ ΤΟ ΘΑΡΟΣ H YUKI ΚΑΙ ΕΙΠΕ<< ΟΜΟΡΦΗ Η ΕΛΙΖΑΜΠΕΘ >>
ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΚΟΚΑΛΩΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΓΥΓΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΚΑΝΕ ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΚΙ ΟΛΛΑΣ Ο ΥΠΝΟΣ ....
DU LIEST GERADE
THE GIRL WITH FROZEN TEARS
Mystery / ThrillerΌπως λέει και ο τίτλος του βιβλίου είναι ένα κορίτσι το οποίο οι γονείς της έχουν πεθάνει, και εκείνη επειδή κλαίει τόσο πολύ από τη στεναχώρια της , κάποια στιγμή τη βλέπει μια μάγισσα και καθώς ενοχλείτε πολύ από το έντονο κλάμα της μικρής ,της δί...