Deci am pornit spre Slend House. Acolo ne-am întâlnit cu Sally , cu Jack şi cu Slender.
Eu mirat îl întreb pe Slends.
-De ce nu m-ai chemat mai rapid înapoi aici???
Iar el răspunse.
-Pentru că ştiu că ți la Jane şi nu am vrut să o vezi desfigurată!
Eu fac o față tâmpă şi răspund cu jumătate de gură.
-Mersi... Cred...
Atunci apare Jane îmbrăcată în nişte colanți şi într-un tricou foarte decoltat şi cum am văzut-o m-am întors pentru că arăta asa de bine încât mi-sa făcut ruşine.
După câteva secunde mă întorc şi îl întreb pe Slends.
-De ce m-ați lăsat singur în fosta slend house???
Iar el răspunse.
-Nu ai fost niciodată singur! Am fost mereu umbra ta si protectorul tău spiritual şi fizic!!!!
Iar după a zis.
-Vezi că ți-am lăsat cuțitul cu două tăişuri pe masă la tine în cameră.
Eu urc în camera mea , lângă cuțit găsit un pachet pe el scria:"Pentru Flow de la Jane,, iar eu nerăbdător deschid cadoul si...Surpriză! Erau nişte poze pe care le-am făcut înainte de acel incident. Langa poze era un bilet pe care scria:"Au stat destul la mine! Acum trebuie să stea la tine! Țin la tine amice,, . Nu ştiu cum să exprim durerea pe care am simțito în acel moment!! De tristețe am luat o lamă si fix pe când să mă tai intră Jane pe uşă zicând.-Hey deşteptule! Îți place cadoul???
Ea nu stia că ma tai deşi toți din Slend House eram criminali aveam grijă unul de altu. Când a văzut ce urma să fac s-a repezit la mine si mi-a zis.
-Tâpitule!!! Ți-am ziso de atâtea ori!! În afară de Slender si de victime nu are voie nimeni să te rănească mai ales să te auto-rănesti!
Mi-a zis aste pe un ton aproape de plâns , nu ştiu cum o persoană care omoară oameni zilnic poate plânge dintratât! Iar după ce a spus acele cuvine mi-a luat lama din mână , mi-a dat o palmă si ma luat în brațe şi m-a strâns tare de tot zicând cu un glas şoptit.
-Fraiere dacă mai faci aşa ceva te omor!
Apoi m-a pupat pe obraz şi în acel timp am văzut cum îi curge o lacrimă eu în acel moment mă gândeam doar la cum de este posibil ca cea mai crudă si rea fată pe care o cunosc să plangă în locul meu...Va urma!!!!!