Ve ben 30 yaşındayken, bana gülüp "SEN o gruptaydın" diyen adama güleceğim ve şöyle diyeceğim: "Evet. Ve dostalarımla mükemmel zaman geçirdim.. o yüzden gülmeye devam et." :(.
Birlikte dersiniz Zayn ONE DİRECTİON OLARAK LÜTFEN ZAYN LÜTFEN.
Ne diyeceğimi bilmiyorum be ağlıyorum şuan hiçbir şey'e ağlamadığım gibi Zayn sensiz bir One Direction Yok! Lütfen geri dön lütfen bizi bırakma zayn
Daha bizim gerçekleştircek hayallerimiz vardı MALİK neden???.Zayn yapma ben odamki postere nasıl bakıcam canım yanıcak şarkıları nasıl dinlicem.Lütfen biri çıkıp şaka olduğunu söylesin çünkü buna ihtiyacım var bu çok fazla.
Harry : "Hello" Louis: "We" Niall: "Are" Liam: "One" Zayn need you...
Biliyorum geri döneceksin zayn bu bir şaka değil mi sadece şaka.Ben sana sarılıcaktım zayn.Sensiz olmaz be herşeyim lütfen lütfen.Harry gizli hesabından 'biz Zayn'siz ONE DIRECTION değiliz yazdı. Bence de.. :(.
Belki "Vas Happenin!!" diyerek geri dönersin...
2015 hayatımın en bok yılıydı mart ayı hayatımın en bok ayıydı.H ep merak etmistim kokunu zayn nasil kokuyosun merak etmisimdir daha sana 1 kere bile sarilmadim.Lütfen bunu yapma sensiz olmaz be.
"Bu One Direction'ın sonu değil." ZAYN BUNU SEN DEMİŞTİN.
25 Mart 2015. Directioners için her şeyin bittiği o tarih...
Albümün adı bile four.Dört kişi olmaz zayn.Son konseri olduğunu biliyordu ve ağlıyordu.Sensiz olmaz dj sensiz olmaz.Şu an ne çektigimi bir ben bir directionerler bilir
Biz tek yönüz zayn sen napıyorsun.
Hey We Are One ? Kim dolduracak boşluğu Zayn?
Şimdi bişey dicem ama bazı salaklar itiraz edicek. Zayn Perrie denen mal yüzünden bunları yaşadı.
Hiç bu kadar yıkılmamıştım hiç bu kadar ağlamamıştım hiç bu kadar hayal kırıklığına uğramamıştım.
"Ben 22 yaşında normal bir genç olmak istiyorum, rahatlamak ve spot ışıkları altında olmayan bir özel hayatım olsun istiyorum." dedin ve gittin ben geri dönecegine inanıyorum..ama gelmezse grup ayakta durmaz...
Liam:"Eğer içimizden biri grupta olmasaydı, grubun bu kadar büyük bir grup olacağını düşünüyor musunuz?"
Niall:"Hayır. Kesinlikle hayır."
Liam:"Bende düşünmüyorum. Bence birbirimizi dengeliyoruz."
Hatırlıyorsun dimi zayn.Olmaz bu grup sensiz olmaz!.
Bu grup aynı JLS gibi olacak amk. Marvin zamanında The Saturdays'teki Rochelle ile nişanlanmıştı. Sonra evlenmek istediği için gruptan ayrılmak istedi. Diğerleri de devam etmek istemeyince 6 senelik grup dağıldı.Hep o gerizekalı Perrie yüzünden ben biliyorum Mixers'danda Little Mix'dende nefret ediyorum.
Çok belliydi Zayn'in böyle bir şey yapacağı. Zaten grubu neredeyse o ayakta tutuyordu. Ya şuan gerçekten ağlıyorum. Zayn'siz One Direction nasıl olur diye düşünmek bile istemiyorum çok saçma bir şey. Zayn'in bu kadar düşüncesiz olacağını tahmin etmiyordum. Kaç senelik grubunu bir insan neden bırakabilir ki?